کد خبر: ۱۴۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس برگزار شد

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به ریاست قاضی محمد مهدی محمودی برگزار شد.
به گزارش شیرازه،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس رسیدگی به این پرونده در چارچوب قانون آئین دادرسی کیفری و با حضور متهمان و وکلای مدافع آنان برگزار گردید.

دادگاه نخستین ۶ متهم این پرونده با اتهامات ارتشاء، جعل امضا و سند عادی و استفاده از سند مجعول و همچنین رشاء و فراهم نمودن موجبات ارتشاء، در حالی برگزار گردید که سایر اتهامات مطرح شده در خصوص متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال بررسی است.

گفتنی است قاضی محمودی رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز در جلسه اول رسیدگی به این پرونده پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان ضمن یادآوری حقوق دفاعی متهمین به تفهیم اتهام و بررسی نقش هر کدام از متهمین پرونده و همچنین ارتباط آنان با یکدیگر در قالب مناسبات مالی و پیمانکاری و اخذ دفاعیات آنان پرداخت.

در ادامه وکلای مدافع متهمین پرونده از دادگاه تقاضای مهلت جهت انجام دفاع مناسب از موکلین خود نمودند که دادگاه با تأکید بر حق دفاع برای متهمین ضمن تجدید وقت رسیدگی، مهلت قانونی مناسبی را جهت ارائه لوایح دفاعی و استماع دفاعیات آنان تعیین نمود.

نظرات بینندگان