کد خبر: ۱۴۰۵۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس:

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج استان فارس/ برنامه های هفته ازدواج تشریح شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در راستای تسهیل شرایط زندگی مشترک برای جوانان به زودی مجمع خیرین ازدواج استان فارس راه اندازی می شود.
به گزارش شیرازه، حاجی زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با عنوان اینکه شعار امسال هفته ملی ازدواج "ازدواج جوانان با همراهی خیرین "است گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اداره کل ورزش و جوانان فارس با همکاری خیرین گام های مهمی در زمینه ازدواج جوانان و اهدا جهیزیه به زوجین کم بضاعت برخواهد داشت.

وی ادامه داد: همزمان با روز آغاز هفته ازدواج که با نام" جوانان ، ترویج و تسهیل ازدواج موفق و آسان ؛ مشارکت خیران" نامگذاری شده؛ انتخابات مجمع خیرین ازدواج استان فارس برگزارشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این مجمع ابراز داشت : با توجه به سابقه درخشان اعضا مجمع خیران ازدواج استان فارس در فعالیت های خیر با تشکیل مجمع از این به بعد جوانان فارسی خدمات مناسب تری در زمینه ازدواج آسان و پایدار دریافت می کنند.

حاجی زاده سپس بیان کرد:در دومین روز هفته که به عنوان جوانان، تشکیل خانواده متعالی براساس سنت های الهی نامگذاری شده است کارگاه آموزش آنلاین قبل از ازدواج برای جوانان توسط مراکز مشاوره دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان برگزار میشود.
راه اندازی مجمع خیرین ازدواج استان فارس/ برنامه های هفته ازدواج تشریح شد

وی اضافه کرد: روز سوم هفته ازدواج روز جوانان، ازدواج ،تقویت و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی نام دارد که در این روز از زوجی که با کمترین هزینه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند تقدیر می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد: روز جوانان، فرهنگسازی مشاوره ازدواج ، انتخاب آگاهانه چهارمین روز هفته ازدواج است، که در این روز ضمن دیدار از یک مرکز مشاوره دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان، نشست تخصصی با مدیران مراکز مشاوره برگزار می شود.

حاجی زاده ادامه داد: روز پنجم هفته ازدواج روز جوانان، ترویج ارزشهای متعالی و سنت های پسندیده ازدواج نامگذاری شده است که در این روز کارگاه آموزشی آنلاین در این زمینه باحضور جوانان برگزار میشود.

وی خاطر نشان کرد: در روز ششم هفته ازدواج یعنی روز ازدواج، فرزندآوری، جامعه جوان ، سالم، پویا و بالنده کارگاه ازدواج آنلاین برای زوجین جوان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس سپس از برگزاری نشست ستاد ساماندهی ازدواج با حضور استاندار فارس و مدیران همزمان با روز هفتم هفته ازدواج که به نام جوانان، حفط سنت ها و ارزشهای اسلامی، عفاف، تحکیم بنیان خانواده ثبت شده است خبر داد.

حاجی زاده همچنین ارائه خدمات رایگان مشاوره ای با موضوعات ازدواج آگاهانه و بهنگام در طی هفته ازدواج توسط مراکز مشاوره،ساخت انیمیشن با موضوع خانواده، رونمایی از کتاب 100 پرسش و 10 پاسخ در زمینه ازدواج را از دیگر برنامه های ستاد ازدواج استان فارس اعلام کرد.

وی تاکید کرد: برنامه های هفته ازدواج در سراسر استان فارس با رعایت نکات بهداشتی و به منطور آگاه سازی هرچه بیشتر جوانان برای انتخاب آگاهانه برگزار می شود.

در تقویم جمهوری اسلامی، از اول ذی الحجه (یکم مرداد) تا 7 ذی الحجه که همزمان با پیوندآسمانی حضرت علی (ع)با حضرت فاطمه (س) است ،به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مسعودمیرزایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
0
تاازه ازدواج کردم نیازبه کمک دارم
مسعودمیرزایی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
0
تاازه ازدواج کردم نیازبه کمک دارم