کد خبر: ۱۴۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
همدلی به وقت عبودیت:

آمادگی کمیته امداد فارس برای دریافت نذورات عید قربان/ امکان پرداخت کمک نقدی غیرحضوری فراهم شده است

در آستانه عید بزرگ قربان ، مدیر کل امداد فارس از آمادگی کامل این نهاد برای جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی خبر داد.
به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان اینکه عید قربان نمادی از عبودیت و بندگی پروردگار متعال است، گفت: مسلمانان بنا بر آموزه های دینی و فطرت پاکشان، همواره دستگیر نیازمندان و یاری رسان هم نوعان خود هستند.

بذرافشان افزود: کمیته امداد هم زمان با عید سعید قربان آماده جمع آوری نذورات و کمک‌های مردم نیک اندیش در دفاتر و ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان است. هم استانی های  خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را ازطریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: امسال به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی در پی شیوع بیماری کرونا قربانگاه برپا نمی شود و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته 180 مرکز نیکوکاری (134 مرکز شهری و 46 مرکز روستایی) و 57 اداره مستقردر سطح استان  کار جمع آوری نذورات عید قربان را انجام می‌دهند. همچنین خیران می توانند برای ذبح دام به کشتارگاه های مورد تایید دامپزشکی در استان مراجعه کنند.
.
او با اشاره به اینکه درعید قربان سال گذشته 12 میلیارد و 800 میلیون تومان نذورات و قربانی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شده است، گفت:  پیش بینی می شود امسال میزان کمک جمع آوری شده از رشد قابل توجهی برخوردار بوده  و تا سقف 17 میلیارد تومان افزایش یابد.

بذرافشان با اشاره به شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر استان، گفت: واریز به شماره حساب 0101273073000 یا شماره کارت 6037991899709376 بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #1*071*8877* ، از جمله روش های پرداخت نذوورات مردمی هستند.

وی در پایان تاکید کرد: نذورات قربانی مردم خیر فارس اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان