کد خبر: ۱۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۹

روایتی از سردخانه ی کاملا پر اموات کرونایی دارالرحمه ی شیراز/ غسل روزانه بیش از 15میت کرونایی توسط گروه جهادی شهید مسرور در روزهای اخیر

امروز وقتی درب سردخانه را باز کردم، کمی عقب عقب رفتم. اصلا جایی نبود که بتوانیم اموات را برای غسل بیرون بیاوریم. تمام طبقات پر بود و زمین هم کیپ تا کیپ میت خوابیده بود.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ امروز وقتی درب سردخانه را باز کردم، کمی عقب عقب رفتم. اصلا جایی نبود که بتوانیم اموات را برای غسل بیرون بیاوریم. تمام طبقات پر بود و زمین هم کیپ تا کیپ میت خوابیده بود.
با هزار مشقت توانستیم یکی دو تا از اموات را بیرون بکشیم و شروع به غسل دادن کنیم.
ساعت5 که شروع که برای غسل دادن آماده شدیم، تقریبا ساعت11 غسل دادن هایمان تمام شد. روز وفات حضرت جواد(ع) بود و آقای رضوی دائما برای به نیت امام جواد و هدیه به ارواح اموات کرونایی طلب صلوات می کرد.
وقتی هم داشتیم پدر شهید را می شستیم می گفت دارم با پسرش قرار و مداری می گذارم.
ساعت نزدیک به ده که شد رو کردم به امیرحسین که کمردرد امانش را بریده بود و گفتم بیشترین تعداد میتی که در یک روز شستی چند تا بوده و جواب شنیدم: "نه تا"
بلافاصله بعد هم ادامه داد که احتمالا در روزهای آینده بیشتر هم می شود.
خودمان آن روز 7-8میت را شستیم و با احتساب همین مقدار برای تیم خواهران، کار واقعاً طاقت فرسایی می شود.

علاوه بر کادر درمان که زحمت بسیاری متحمل می شوند و البته بازنمایی رسانه ای بسیار خوبی دارند، گروه جهادی شهید مسرور چهار ماه است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی بی مزد و منت است و البته بازنمایی رسانه ای کمتری دارد. در روزهای اخیر و با قرمز شدن وضعیت کرونایی شیراز، تعداد اموات کرونایی که توسط این تیم تغسیل داده میشوند، افزایش چشم گیری یافته است.

روایتی از سردخانه ی کاملا پر اموات کرونایی دارالرحمه ی شیراز/ غسل روزانه بیش از 15میت کرونایی توسط گروه جهادی شهید مسرور

روایتی از سردخانه ی کاملا پر اموات کرونایی دارالرحمه ی شیراز/ غسل روزانه بیش از 15میت کرونایی توسط گروه جهادی شهید مسرور




نظرات بینندگان