کد خبر: ۱۴۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
رئیس کارگروه سلامت روان دانشگاه شیراز:

کشور ما باید در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنت زبان حق خواهی کند

دکتر حسینچاری گفت: کشور ما می بایست در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنت زبان حق خواهی کنند،در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.
به گزارش شیرازه، دکتر حسینچاری، استاد دانشگاه شیراز در حوزه علوم تربیتی و روانشناختی با اشاره به رفتار دور از انسانیت جنگنده های آمریکایی گفت:تبیین این داستان پیجیده نبوده و نیاز به نظر کارشناس فنی هم ندارد، چرا که این کشور برای به پا کردن آشوب و درگیری از هر راهی وارد شده و به هیچ وجه به اصول اخلاقی و هوانوردی هم اعتقادی ندارد.
وی افزود: تمامی این اقدامات خصمانه تنها یک پیام و معنا دارد و آن تعرض به مردم، اقتصاد است.آمریکا از همیشه تاکنون به دنبال ضربه و تهدید بوده و هست.لذا ضروریست که با روش های فنی و دیپلماتیک و از طریق مجامع بین المللی و دادگاه لاهه این اقدام وحشیانه اطلاع رسانی و آگاه سازی شود.
کشور ما باید در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنت زبان حق خواهی کند
   رئیس کارگروه سلامت روان دانشگاه شیراز گفت:این دو باید در جهان امروز کاملا بی طرف و مستقل عمل نمایند و این سوال را برای حداقل مسئولان دیپلماتیک کشوری مطرح کنند که چرا این کشورها از هر شیوه ای برای ضربه زدن استفاده می کنند؟
وی تاکید کرد:در حل و فصل این مشکل اقدامات بین المللی ضرورت داشته و وزارت امور خارجه نیز باید به خوبی عمل نماید؛ اما با این وجود این ها همه داستان نیست. لذا می بایست که کشور ما و مسئولین بالادستی بدون لکنت زبان حق خواهی کنند و در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.
انتهای پیام/


برچسب ها: حسینچاری ، آمریکا ، شیراز
نظرات بینندگان