کد خبر: ۱۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) فارس:

تهدید هواپیمایی ماهان توسط جنگنده های آمریکایی نشان‌دهنده این بود که دشمن درصدد شیطنت است و باید از آن غافل نشویم

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق گفت: از دشمن چیزی جز دشمنی برنمی‌آید، این تهدید از سوی آمریکا نشان از سلامت، درستی و راستی مردم ایران دارد.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس با اشاره به تهدید هواپیمایی ماهان جمهوری اسلامی ایران از سوی جنگنده‌های آمریکایی اظهار داشت: از دشمن چیزی جز دشمنی برنمی‌آید، این تهدید از سوی آمریکا نشان از سلامت، درستی و راستی مردم ایران دارد، چراکه حضرت امام راحل می‌فرمودند زمانی باید نگران باشیم که دشمنان از ما تعریف و حمایت کنند، اگر دشمنان در حال تعریف ما هستند دلیل بر سلامت ما نیست.
تهدید هواپیمایی ماهان توسط جنگنده های آمریکایی نشان‌دهنده این بود که دشمن درصدد شیطنت است و باید از آن غافل نشویم

وی در ادامه  افزود: همچنین امام صادق(ع) نیز می‌فرمایند، در بهترین نصرت از ناحیه خداوند برای مؤمنین همین بس که دشمنان مؤمنین، کسانی هستند که اهل نافرمانی از خداوند هستند، اینکه امروز مشاهده می‌کنیم آمریکا با نظام جمهوری اسلامی مخالف است دلیل بر سلامت نظام اسلامی دارد. 

مسئول مجموعه خاتم الانبیا(ع) شیراز در خصوص شیوه خودشناسی انسان گفت: برای اینکه انسان بخواهد خود را بشناسد باید از طریق دشمنان به شناخت خود پی ببرد، درواقع باید ببیند دشمن‌های خدا و ارزش‌های اسلامی با او موافق یا مخالف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با تشریح تاریخچه دشمنی میان افراد در تاریخ اسلام اظهار داشت: دشمنی از زمان حضرت آدم میان افراد بوده و همچنین در طول تاریخ و انبیا الهی نیز شاهد آن بوده‌ایم، درواقع گذشته تاریخ اسلام نیز از همین درس‌ها پر است، ازاین‌رو در نظام جمهوری اسلامی نیز شاهد این موضوع هستیم، البته بار اول نبوده و بار آخر هم نخواهد بود، بنابراین باید استقامت به خرج دهیم.

وی خاظر نشان کرد: اگر ایمان و استقامت در کنار یکدیگر قرار گرفت؛ خداوند می‌فرماید سه کار را در حق شما انجام خواهیم داد، نخست اینکه فرشتگان را در کنار شما نازل می‌کنیم که بشارت دهند به شما نه خوف و نه حزن به‌سوی شما می‌آید و بشارت بهشت را نیز به شما خواهند داد.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس با اشاره به اثرات این حادثه برای مردم ایران بیان کرد: قطعاً مردم نظام جمهوری اسلامی با استقامت و ایمان شروع کرده‌اند و تا به امروز نیز رمز سربلندی این نظام در پرتو ایمان و استقامت بوده است، این تهدیدها هم در مرحله نخست برای این بوده که ما قدر خود را بهتر بدانیم و در مرحله دوم برای دانستن دشمنی آمریکا است که نشان از سلامت مردم ایران و نظام اسلامی دارد، همچنین این تهدید نیز نشان‌دهنده این بود که دشمن درصدد شیطنت است و باید از آن غافل نشویم.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان