کد خبر: ۱۴۰۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
شرکت کننده گراشی مسابقه تلویزیونی میدون:

تا جان در بدن دارم به جهاد تولید ادامه می دهم

چند روز پیش بود که شبکه سه سیما جمهوری اسلامی ایران برنامه تلویزونی میدون میزبان غلامرضا عباسی یکی از جهادگران اقتصادی و تولید گنندگان بنام گراش بود.
به گزارش خبرنگار شیرازه به نقل از سایت خبری گراش انقلابی؛ غلامرضا عباسی مدیر عامل شرکت تولیدی فسیل گراش از علاقه خود به تولید و اشتغال زایی تا جهاد اقتصادی در مناطق محروم برای سربلندی کشور را ادامه حضور در جبهه های جنگ علیه باطل می داند.

 چند روز پیش بود که شبکه سه سیما جمهوری اسلامی ایران برنامه تلویزیونی میدون میزبان غلامرضا عباسی یکی از جهادگران اقتصادی و تولید گنندگان بنام گراش بود.
عباسی مدیر عامل شرکت فسیل گراش: تا جان در بدن دارم به جهاد تولید ادامه می دهم
عباسی در گفتگو با گراش انقلابی گفت: از سال ۹۳ بطور رسمی و با جدیت وارد عرصه تولید شدم و با محصولات حلوا ارده ای سنتی آغاز که آن را به تولید صنعتی تبدیل نمودم.

عباسی مدیر عامل شرکت فسیل گراش که با شرکت در برنامه تلوزیونی میدون اکنون خودش و شرکت ش به شهرت ملی رسیده است از اهداف و انگیزه خود می گوید.

مدیر عامل شرکت فسیل افزود: ما به هدف ارزش گذاری به محصولات وطنم ، حمایت از کشاورزان، صنعتی کردن میراث پیشینیان و همچنین اشتغال زایی برای جوانان قدم در راه پر پیچ و خم نهادیم، اما هیچ وقت خسته نشده ام و هر موقع که با شکست مواجه شدم، روز بعد با انرژی مضاعف برای جهاد اقتصادی و رونق تولید با اتکا به مدد الهی و پشتکار و توان خود و همکاران تلاش نمودم.

غلامرضا عباسی در معرفی محصولات شرکت فسیل خاطر نشان کرد: تولیدات شرکت فسیل در دو بخش نوشیدنی های طبیعی عرقیات و بخش حلوا ارده ای کنجدی و خرمایی می باشد. که بطور متوسط در هرد بخش بطور مستقیم برای ۴۵ نفر و غیر مستقیم برای حدود ۲۰۰ نفر اشتغال زایی شده است. من این کار را در راستای فرامین مقام معظم رهبری که فرمدند فراهم نمودن شغل کمتر از جهبه جنگ نیست قدم در این راه گذاشتم و شکست و موفقیت برای من فرقی نمی کند ، بلکه اطاعت از دستور رهبرم برایم مهم است.که البته تاکنون به لطف الهی به موفیقت های زیادی و پیشرفت چشم گیری رسیده ایم و اگر در این راه آسیبی ببینم یا جانم را از دست دهم ؛ فرض می کنم در جنگ جانباز شده ام.
عباسی مدیر عامل شرکت فسیل گراش: تا جان در بدن دارم به جهاد تولید ادامه می دهم
کارآفرین جهادی از سختی های اخذ مجوز و مشکلات پیش روی تولید کنندگان گفت و از مسئولین خواست هرچقدر می توانند برای رونق تولید و هموار نمودن راه برای تولید کنندگان و صنعت گران تلاش کنند . همچنین سرمایه داران نیز به سرمایه گذاری در صنعت و تولید دعوت نمود و آن خواست سرمایه های خود را از ملک و زمین خارج کنند و در تولید سرمایه گذاری کنند.

مدیر فسیل در مورد همکاری یا عدم همکاری مسئولین و افراد گفت : از کسی گله ندارم و سعی می کنم به کسی رو نزنم . او با عزت نفس و بزرگ منشی می گوید از همه مسئولین و نیروهای ارزشی و انقلابی و افرادی که برای رونق تولید تلاش می کنند تشکر می کنم و آمادگی در اختیار قرار دادن تجربیاتم را به جوانان و علاقه مندان صنعت و تولید را دارم.
نویسنده :
گراش انقلابی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علي اصغر كريمي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
0
دست خدا همراه شما جهادگران اقتصادي باشد.