کد خبر: ۱۴۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹

ویژه برنامه های صدا و سیمای فارس در روز عرفه و عید قربان

صدا و سیمای مرکز فارس با نزدیک شدن به عید سعید قربان ویژه برنامه های مختلفی در راستای گرامیداشت این ایام و جذب حداکثری مخاطب تدارک دیده است.
به گزارش شیرازه، یاسر جمالی معاونت صدای مرکز فارس در خصوص برنامه هایی که برای عید سعید قربان در این مرکز تدارک دیده شده است گفت: پنج عنوان برنامه ویژه عید سعید قربان از رادیو فارس در کنار سایر برنامه ها پخش خواهد شد.

یاسر جمالی اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن عید سعید قربان، برنامه نارنجستان که هر هفته روزهای جمعه  از ساعت 17:30 تا 19  به مدت 90 دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می شد این هفته با رویکرد شاد ومفرح ویژه این روز بزرگ تهیه وپخش می شود.

وی اضافه کرد: بخش های این برنامه عبارت است از گزارش، نمایش طنز، ترانه، پیامک و ارتباط تلفنی به تهیه کنندگی محمدکاظم یاسری، نویسندگی فاطمه جاوید، گویندگی فرانک قائدشرفی  گزارشگری مجتبی فرخنده وهمچنین کارگردانی نمایش طنز این برنامه نیز برعهده لیلا اسرار است. 

جمالی ادامه داد: سایر برنامه هایی که از رادیو فارس طی این مدت تهیه و پخش خواهد شد شامل برنامه  دست چین ساعت 7:45 به مدت 12 دقیقه، فصل عطش ساعت 8:30 به مدت 27 دقیقه ، عید عاشقی ساعت 13:20 به مدت 29 دقیقه، قربانی نفس ساعت 15:45 به مدت 15 دقیقه خواهد بود.
 
وی در خصوص ویژه برنامه های روز عرفه نیز تاکید کرد:آسمانی ترین روز  ساعت 9:40 به مدت 26 دقیقه  ، درگاه اجابت ساعت 13:25 به مدت 20 دقیقه، باران اجابت که به پخش دعای عرفه  میپردازد ساعت 17 به مدت 161 دقیقه ، قربانی نفس ساعت 22:10 به مدت 29 دقیقه از رادیو فارس پخش می شود. 

علیرضا باغبانمنش معاونت سیمای مرکز فارس نیز در خصوص برنامه های سیمای فارس گفت: ویژه برنامه سیمای مرکز فارس از یک شب قبل از عید سعید قربان  تا عید غدیرخم  پخش خواهد شد و برنامه زنده شبانه «شادیانه» به صورت ویژه از حافظیه شیراز و از ساعت 21:10 به تهیه کنندگی شهریار باقری نژاد به مدت 70 دقیقه پخش می شود.

وی ادامه داد: برنامه کاشانه مهر با حضور کارشناسان مذهبی در 10 برنامه از عید قربان تا غدیر به صورت زنده  پخش خواهد شد و برنامه های  نگاه روز با حضور کارشناسان مذهبی روزهای فرد به مدت 20 دقیقه  ،ویژه برنامه صبحگاهی صبح پارسی،برنامه  در شهر و گزارش روز، ویژه برنامه خوشا شیراز در روز عید قربان نیز از باغ ارم به مدت 120 دقیقه به مناسبت این عید سعید از شبکه فارس پخش می شود.

به گفته معاون سیمای مرکز فارس دعای عرفه از سیمای مرکز فارس به مدت ١٢٠ دقیقه پخش خواهد شد. 

وی ادامه داد: سیمای مرکز فارس در نظر دارد تیزر دعای عرفه، فرازهایی از دعای عرفه به صورت میان برنامه، سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد فضائل دعای عرفه، سرود، مستند دل تا حرم، ویژه برنامه نجوا، تصاویر موزیک از صحرای عرفه، تیزر پویش عشق و بندگی تصاویر، عکس ها و دلنوشته ها، اشعار بینندگان و مخاطبان شبکه فارس در مورد عید قربان را به نام خود بینندگان پخش خواهد کرد.

باغبانمنش یادآور شد: جشنواره فیلم های سینمایی عید قربان تا غدیر به مدت 10 شب پخش خواهد شد و سعی شده تا بهترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی طی این مدت از سیمای مرکز فارس پخش گردد. این در حالی است که برنامه های مفرح دیگری نیز در راستای غنی کردن اوقات فراغت مخاطبان سیمای مرکز فارس تهیه و پخش خواهد شد. 

کرمی معاونت واحد  اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس نیز بیان کرد: از جمله برنامه های که در واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز فارس تدارک دیده شده است میتوان به پخش کلیپ های متناسب با عید قربان و اعلام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص عید قربان اشاره کرد. 

خورشید سوار معاونت فضای مجازی مرکز فارس نیز بیان کرد: در راستای مشارکت مخاطبان صداو سیمای مرکز فارس در تولید محتوای به مناسبت این ایام  قالب های ارائه محتوا در فضای مجازی مانند پوستر، اینفوگرافی، ویدئوکلیپ که در بسترهای وب سایت، اینستاگرام و... منتشر می شود تدارک دیده شده است.





نظرات بینندگان