کد خبر: ۱۴۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹

معاون ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس کازرون درگذشت

حاج ناصر حیدری از یادگاران دفاع مقدس و معاون ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس شهرستان کازرون دارفانی را وداع گفت.
به گزارش شیرازه، حاج ناصر حیدری یادگاران دفاع مقدس و معاون ستاد پشتیبانی جنگ در شهرستان کازرون دارفانی را وداع گفت. 

حاج ناصر حیدری که از دهه ۳۰ همگام با روحانیت و نهضت اسلامی گام برداشته و با آغاز نهضت امام خمینی (ره) به عنوان یکی از بازاریان معتمد متعهد و مومن و مبارز در کنار مرحوم شهید حجت الاسلام دانشجو نماینده امام در شهرستان کازرون و سال ۴۲ با مرحوم آیت الله پیشوا غلامرضا باقرنژاد و دیگر انقلابیون شهرستان کازرون به روشنگری و بصیرت افزایی و فعالیت‌های فرهنگی قرآنی سیاسی و اجتماعی همگام با نهضت امام گام بر می داشت.

مبارزه فرهنگی او با جریان های انحرافی مارکسیستی بهایی و رژیم ستم شاهی تحت عنوان انجمن امور دینی انجام از جمله اقدامات او همکاری برای راه اندازی نهاد های اسلامی انقلابی چون صندوق ذخیره قائم کتابخانه قائم کتابفروشی خرد بود و در سال ۵۶ هم باشی و انقلاب و تشکیل شورای تظاهرات رئیس شورای انقلاب در کازرون از اعضای اثرگذار بود.

با پیروزی انقلاب از موسسان انجمن اسلامی بازار بود که مبارزه فرهنگی با جریان نفاق در کازرون را آغاز کرد و با آغاز جنگ تحمیلی نیز از طرف شورای فرماندهی مسئول ستاد پشتیبانی جنگ شد.
در دوران دفاع مقدس این ستاد فعالیت‌های بی‌شمار و افزون بر انتقال کمک های مردمی به جبهه داشت و ساختن حمام و سرویس بهداشتی جنگی و نیز تهیه سلاح جنگی برای رزمندگان از  ابتکارات، اختراعات و ابداعات وی بوده است.

حاج ناصر حیدری ازجمله بازاریان این بود که در جنگ همه چیزش را گذاشت و پس از جنگ دیگر چیزی نداشت پس از پایان جنگ به بازار برگشت و از صفر شروع کرد دوران پس از انقلاب از مدافعان و همراهان و مشاوران ائمه جمعه کازرون آیت الله ایمانی آیت الله بنیادی و شهید لیله القدر، حاج شیخ محمد خرسند بود.

وی از خیرینی بود که کسی را از مغازه دست‌خالی رد نمی‌کرد. آموزش و پرورش پایگاه های مقاومت سپاه و بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان برای دریافت کمک هزینه اردو های خود اولین جایی که مراجعه می کردند مغازه ایشان بود.

حاج ناصر حیدری 7 مرداد 1399 در اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک و دار فانی را وداع گفت.

مسئول ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس کازرون درگذشت
انتهای پیام/


نظرات بینندگان