کد خبر: ۱۴۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

کشف 2 گنج یاب قاچاق در" خنج" / جاساز 24 کیلو تریاک در زاپاس خودرو / دستگیری 3 سارق و کشف 20 فقره سرقت / دستگیری 6 سوداگر مرگ وکشف 39 کیلو ترياك

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 کشف 2 گنج یاب قاچاق در
  به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دیدار با جانباز سرافراز " محمد ارشادی" در شیراز 
سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان با جانباز 50 درصد ناجا " مجمد ارشادی" در شیراز دیدار و از وی دلجویی به عمل آورد.

کشف 2 گنج یاب قاچاق در" خنج" 
فرمانده انتظامي شهرستان "خنج" از کشف 2 دستگاه گنج ياب قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 ميليون ريال خبر داد . 
سرهنگ "کرامت کریمی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پلیس، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی اين شهرستان طی یک هفته اخیر 2 دستگاه گنج یاب قاچاق را کشف کردند.
وی با بيان اينكه این گنج یاب های قاچاق طی 2 عملیات جداگانه و در بازرسی از یک خودرو سواری و یک منزل کشف شده است، افزود: در این خصوص 2 متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خنج گفت: برابر نظر كارشناسان ارزش این اموال قاچاق، یک میلیارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.

ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در فسا 
فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه پژو و کشف 39 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "فرج رستمی" در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار 39 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 3 قاچاقچی دستگیر شدند.
سرهنگ رستمی گفت: خودرو توقیفی روانه پارکینگ و متهمان دستگیر شده نیز با پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شدند.

اجرای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی در "لارستان" 

فرمانده انتظامي لارستان اقدامات این فرماندهی در راستای طرح تشدید ارتقاء امنیت اجتماعی را تشریح کرد. 
سرهنگ "داود امجدی" گفت: طرح تشدید ارتقاء امنيت اجتماعي با توان انتظامي و عملياتي ماموران اين شهرستان با قدرت و جديت طی هفته اول مرداد ماه سال جاری اجرا شد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، 36 کیلو و 700 گرم تریاک کشف و در این رابطه یک خودرو پژو 405 توقیف و 5 متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در راستای برخورد با سارقان نیز، مأموران انتظامی موفق شدند 7 سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع اموال مسروقه شامل  موتورسیکلت،پنل کولرگازی،تلویزیون، یک دستگاه ضبط خودرو، عینک آفتابی و مقادیری اموال دیگر کشف کنند.
سرهنگ امجدی توقیف 26 دستگاه خودرو و 16 دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج اجرای این طرح در شهرستان لارستان عنوان کرد.
وی تأکید کرد:  با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد شد واین طرح به طور مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد.

جاساز 24 کیلو تریاک در زاپاس خودرو 
فرمانده انتظامي "داراب" از توقيف یک دستگاه سمند و كشف 24 كيلو گرم ترياك در اين شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "علیرضا نوشاد"  بيان كرد: مأموران انتظامی بخش "جنت" این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وي ادامه داد: در بازرسي از این خودرو، 24 کیلو تریاک که به صورت ماهرانه ای در زاپاس خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان داراب در پایان با اشاره به همكاري شهروندان در تامين امنيت و مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر، تصريح كرد: شهروندان مي توانند اخبار و گزارشات خود در خصوص فعاليت قاچاقچيان را از طريق تماس با تلفن110 به نيروي انتظامي اطلاع دهند.

پلمب 11 واحد صنفي متخلف در "کازرون" 
فرمانده انتظامي کازرون گفت: در طرح بازديد پليس امنيت عمومي اين شهرستان از واحدهاي صنفي، 11 واحد متخلف به دليل نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت مقررات پلمب شدند. 
سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اجرا شد.
وی اظهار داشت: در همين راستا تعداد 51 واحد صنفي مورد بازديد قرار گرفت كه در جريان اين طرح، 11 واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمب و براي تعداد 40  واحد دیگر نیز اخطاريه صادر شد.

دستگیری 3 سارق و کشف 20 فقره سرقت 
فرمانده انتظامی "ممسنی" از شناسایی و دستگیری 3 سارق درون خودرو و اماکن خصوصی با 20  فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
 سرهنگ "محمدهاشم قسام" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و  درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "قسام" افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها، موفق به شناسایی 3 سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این 3 سارق، موفق به کشف 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو شدند.
وی عنوان داشت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دستگیری 6  سوداگر مرگ وکشف 39 کیلو ترياك
فرمانده انتظامی "پاسارگاد" از کشف 39 کیلو تریاک و دستگیری 6 سوداگر مرگ در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد.
سرهنگ "محمد نیکبخت" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبات به حق شهروندان، طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان پاسارگاد اجرا شد.
وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسائی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر شدند.
وی ادامه  داد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا،  6 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 39 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه در طول اجرای این طرح، 4 دستگاه خودرو سواری توقیف شد، تصریح کرد: در این راستا پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و براي سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
سرهنگ "نیکبخت" با تأکيد بر استمرار طرح‌هاي پاکسازي و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، خاطر نشان کرد: مردم مي‌توانند از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 هرگونه موارد مشکوک را به پليس اعلام كنند.

تعامل سپاه و ناجا پيام آور آسايش و آرامش براي مردم است 
فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" در نشست صميمي با فرمانده سپاه، گفت: تعامل اين دو مجموعه پيام آور آسايش و آرامش براي مردم است
به گزارش سرهنگ "فرشید زینلی" در اين جلسه بيان داشت: تداوم و تعميق تعامل سپاه و نيروي انتظامي زمينه ساز موفقيت در مأموريت‌هاي مشترک شده و تضمين کننده امنيت پايدار در شهرستان است.
وي بر ضرورت مشاركت و همكاري سپاه و نيروي انتظامي تاكيد كرد و افزود: تامين امنيت پايدار در جامعه و ارتقاء حداكثري احساس آرامش و آسايش مردم با تعامل سازنده اين دو مجموعه دست يافتني است.
فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت، تعامل سپاه و نيروي انتظامي را پيام آور آسايش و آرامش مردم دانست و افزود: اين تعامل عرصه را براي فعاليت مجرمان تنگ و احساس امنيت را در جامعه ارتقاء مي‌دهد.
اين مقام انتظامي افزود: امنيت انتظار نخست هر جامعه و یک مقوله اجتماعی است و بزرگترين نعمت الهي است که در همه ابعاد فردي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي نياز اصلي جامعه بوده و ايجاد و گسترش آن در كنار تلاش پليس نيازمند مشاركت همگاني است.
وي نيروي انتظامي و سپاه را دو نيروي مقتدر، برخاسته از بطن جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اين دو نيرو يک هدف مشترک را دنبال مي کنند و آن خدمت رساني شايسته به مردم تحت فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است.

در ادامه سرهنگ "هاشم جمالی"فرمانده سپاه ناحيه مقاومت مرودشت از آمادگي براي توسعه همکاري‌هاي دو جانبه خبر داد و گفت: ما نيروي انتظامي را از سپاه جدا نمي‌دانيم؛ چون همه ما با يک فرماندهي واحد جهت نيل به اهداف مشترک حركت مي کنيم. 
گفتنی است در پایان لوح تبریک انتصاب فرمانده انتظامی مرودشت از سوی فرمانده سپاه فجر استان فارس به سرهنگ "فرشیدزینلی" اهدا شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان