کد خبر: ۱۴۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا خبر داد:

تحویل 600 واحد مسکونی به کارکنان انتظامی استان فارس

سردار درویشی گفت: با تدابیر فرمانده ناجا تا کنون سهام مهرگان نزدیک به 40 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی پرداخت شده و به دنبال آن هستیم که تا پایان سال جاری با کلیه سهام داران تسویه کنیم.
به گزارش شیرازه، سردار "هابیل درویشی" در حاشیه جلسه قرارگاه مسکن در ستاد انتظامی استان فارس اظهار داشت: برابر تدابیر سردار "حسین اشتری" فرمانده ناجا قرار است تا مدت 5 سال همه کارکنانی که واجد شرایط کد 62 هستند خانه دار شوند؛ این موضوعی است که جزء برنامه ها و اولویت های اصلی بنیاد تعاون است و فرمانده ناجا نیز به صورت جدی آن را دنبال می کند.

وی افزود: بنا داریم که تا پایان سال جاری خانه هایی را که به کارکنان بدهکار و تعهد داریم تحویل داده و بقیه را نیز طی مدت 5 ساله تکمیل و واگذار کنیم.
تحویل 600 واحد مسکونی به کارکنان انتظامی استان فارس
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا در خصوص وضعیت سهام مهرگان، گفت: سهام مهرگان از کارهای پیچیده ای بود که با تدبیر فرمانده ناجا و فروش اموال و دارایی های بنیاد، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری روزانه به 500 نفر از کارکنان پرداخت و تا کنون سهام نزدیک به 40 هزار نفر از سهام داران پرداخت شده است.

سردار درویشی با بیان اینکه کارکنانی که سهام مهرگان دارند، ابتدا باید انصراف دهند و سپس توسط بنیاد تعاون مطالبات آن ها پرداخت خواهد شد، افزود: به دنبال این هستیم که در سال جاری سهام مهرگان را تسویه کنیم.

وی در خصوص پروژه های بنیاد تعاون در استان فارس، گفت: در جلسه ای که امروز برگزار شد، دو پروژه حافظ و سعدی در شیراز با بیش از یک هزار واحد مسکونی در حال ساخت که مشکل سند و مالکیت داشت، تعیین تکلیف و پس از 10 سال با امضای توافقنامه با مالکان واگذاری به نتیجه رسید.
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا تصریح کرد: در این راستا از سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس که با همت و تلاش های شبانه روزی خود باعث باز شدن این گره 10 ساله شد، تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

وی گفت: تا پایان سال 600 واحد مسکونی که نسبت به آن ها تعهد داشته ایم به کارکنان انتظامی استان فارس واگذار خواهد شد و پس از آن وارد فاز جدید شده و کسانی که شرایط لازم را داشته باشند، خانه دار خواهیم کرد.

سردار درویشی در پایان تأکید کرد: بنیاد تعاون همه کارهای اقتصادی و متفرقه خود را کنار گذاشته و دو موضوع مسکن و معیشت کارکنان انتظامی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان