کد خبر: ۱۴۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار به صورت عادی برگزار نمی شود/ احتمال برگزاری آنلاین اختتامیه جشنواره مطبوعات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به دلیل محدودیت های کرونایی از تغییر در شرایط برگزاری برنامه های هفته خبرنگار خبر داد و این روز را برای ارج نهادن به آگاهی، دانایی و حقیقت طلبی توصیف کرد و گفت: تمام مسئولان استان در ایام هفته بزرگداشت خبرنگار به دفاتر مربوطه برای ادای احترام سر خواهند زد.
 به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، صابر سهرابی ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه رسانه های مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری، از اعمال محدودیت در برگزاری برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار خبرداد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و دستورالعمل های اعلام شده مبنی بر پرهیز از برگزاری برنامه های توام با تجمع، امسال برنامه های روز خبرنگار به صورت کاملاً محدود و صرفاً در قالب بازدید کوتاه مدت از دفاتر روزنامه ها، خبرگزاری ها و ادای احترام به اهالی رسانه برگزار می گردد.
برنامه های بزرگداشت هفته خبرنگار به صورت عادی برگزار نمی شود/ احتمال برگزاری آنلاین اختتامیه جشنواره مطبوعات
وی با بیان اینکه اختتامیه سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان نیز به احتمال زیاد به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اظهارداشت: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است اختتامیه ساعت ده و نیم صبح روز سه شنبه 21 مردادماه در مجموعه فرهنگی هنری حافظ برگزار شود، اما در صورتی که شرایط حضور فیزیکی اصحاب رسانه و برگزیدگان فراهم نباشد، نتایج به صورت آنلاین اعلام خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با گرامیداشت مجدد روز خبرنگار و تبریک به فعالان عرصه اطلاع رسانی در پایان افزود: خبرنگاران بازتاب دهنده واقعی شرایط اجتماعی، سیاسی و آیینه تمام نمای انتظارات هر جامعه هستند. انسان های بلند همتی که می کوشند تا با نگاهی تیز بین و حق طلب در تصویرگری صادقانه رویدادها، هموطنان را درمسیر دستیابی به اطلاعات درست و درک صحیح از وقایع و اتفاقات جامعه یاری رسانند.

نظرات بینندگان