کد خبر: ۱۴۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
جانشین سپاه فجر استان فارس:

توزیع 135 هزار بسته معیشتی تا پایان دومین مرحله نهضت کمک های مومنانه در فارس

سردار بوعلی گفت: توزیع حدود 135 هزار بسته معیشتی و یک هزار و 478 سری جهیزیه توسط قرارگاه سپاه فجر فارس در بین نیازمندان تا پایان مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه هدف گذاری شده است.
به گزارش شیرازه، سردار یدالله بوعلی جانشین سپاه فجر استان فارس در مراسم آغاز دومین مرحله نهضت بزرگ کمک مومنانه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) اظهار داشت: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، بیش از یک میلیون بسته های معیشتی و بهداشتی تحت نظر قرارگاه موسسات استانی با ریاست نماینده ولی فقیه در فارس توزیع شد.

سردار بوعلی با عنوان اینکه استان فارس نهضت "کمک مومنانه" سرآمد بود و الان در مرحله جدید با همان روال کار دنبال می شود، گفت: در این مرحله، بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه سپاه فجر فارس هدف گذاری شده است. 

وی تصریح کرد: امرو اولین نوبت از مرحله دوم با توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز تحت عنوان "مهر علوی" آغاز شد. تاکنون ۳ هزار راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع شده است.

جاشین سپاه فجر فارس با اشاره به  پیش بینی اهدا یک هزار و ۴۷۸ سری جهیزیه به نوعروسان  خانوار های نیازمند خاطرنشان کرد: ۷۱ هزار پُرس غذای گرم بین اقشار مختلف نیازمند تا عید غدیر توزیع خواهد شد.

سردار بوعلی با تشریح دیگر اقدامات در راستای کمک مومنانه افزود: اهدا بیش از 4 هزار بسته لوازم التحریر در این مرحله پیش بینی شده است. بسیجیان و گروه های جهادی نیز به دلیل کمبود ذخایر خونی استان در حوزه اهدا خون ورود کرده اند.

به گفته سردار بوعلی، ۹۰ درصد تامین هزینه ها به پشتوانه خیرین و مردم بوده است و اقلام پیش بینی شده در کمک های مومنانه توسط پایگاه های مقاومت بسیج به خانواده های نیازمند شناسایی شده اهدا خواهد شد.

توزیع 135 هزار بسته معیشتی تا پایان دومین مرحله نهضت کمک های مومنانه در فارس

وی قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس را مورد توجه قرار داد و گفت: توزیع حدود ۲۱۳ هزار بسته معیشتی با ارزش میانگین ۳۰۰ هزار تومان، ۸۶ تن گوشت، ۳۴۰ تن گوشت مرغ و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم تا پایان مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان هدف گذاری شده است.

این مقام مسئول آغاز نوبت دوم را در ماه محرم با شعار " ایثار حسینی" اعلام کرد و افزود: سپاه فجر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، هلال احمر، اوقاف، گروه های جهادی، مساجد و هیئت های مذهبی، دستگاه های دولتی و .... در این امر خداپسندانه شرکت دارند.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس با عنوان اینکه استاندارفارس در این خصوص قول مشارکت داده اند، یادآور شد: نوبت سوم از مرحله دوم کمک های مومنانه در دهه آخر ماه صفر، تحت عنوان "رحمت نبوی" آغاز می شود. ارگان هایی مانند نیروی انتظامی و ارتش نیز هستند که در این طرح به صورت غیر مستقیم کمک هایی را فراهم می کنند و به دستگاه های متولی جهت توزیع می سپارند.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان