کد خبر: ۱۴۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا:

بزرگداشت عیدالله الاکبر غدیر، جزئی از فرهنگ و سبک زندگی ماست/اجرای برنامه های متنوع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهر صدرا

فرج زاده از برگزاری جشن های متنوع دهه بزرگداشت امامت و ولایت و عید غدیر خبر داد.
 به گزارش شیراز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، عباس فرج زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا با اشاره به گستردگی شیوع ویروس منحوس کرونا و فرا رسیدن اعیاد معظم قربان و غدیر خم گفت: بزرگداشت عید اکمال دین و اتمام نعمت جزئی از فرهنگ و سبک زندگی ماست که امسال با شیوع ویروس کرونا منشأ ابتکار عمل و استفاده از ظرفیت های جدیدی شده است تا ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از ایجاد هرگونه زمینه ابتلاء به این ویروس، برنامه های شاد و متنوعی را برای مردم برگزار نماییم.
بزرگداشت عیدالله الاکبر غدیر، جزئی از فرهنگ و سبک زندگی ماست/اجرای برنامه های متنوع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهر صدرا
ایشان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی به عنوان خط مقدم ارتباطات اجتماعی گفت: بسته ای با 6 مسابقه با عنوان "همای رحمت" در بستر فضای مجازی طراحی و منتشر شده است تا علاقه مندان در گروههای مختلف سنی به رقابت بپردازند. مسابقه حفظ متن خطبه غدیر و همچنین مسابقه مجازی آشنایی با مفاهیم این خطبه عظیم الشأن از جمله مسابقات این ایام است. سرودن شعر در رسای ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع)؛ جدول و سرگرمی با محتوای افزایش معلومات غدیرشناسی از دیگر مسابقاتی است که در فضای مجازی پیگیری می گردد. همچنین با مسابقه ضبط و ارسال مداحی های یک دقیقه ای، مداحان عزیز به خصوص جوانان و نوجوانان، تلاش می کنیم جای خالی مجالس مدح اهل بیت(علیهم السلام) در این ایام را پر کنیم و ضمن اهداء جوایز به برگزیدگان، آثار عزیزان را از طریق امکانات فضای مجازی در اختیار شهرداری منتشر نماییم.  

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری صدرا همچنین از فضا سازی شهری و تبلیغات محیطی در این دهه خبر داد و افزود: با نصب پرچم 135 متری در ورودی شهر صدرا به همراه تزئین میادین، بلوارها و مکان های شهری به وسیله بنر و پرچم و.. همچنین مشارکت مجتمع های مسکونی پرجمعیت در این جشن ها تلاش شده است تا فضای شهری تغییر محسوسی داشته باشد. همچنین کاروان پیاده روی و همچنین کاروان خودرویی انتقال پرچم متبرک حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) در بین مردم نقاط مختلف شهر صدرا از جمله برنامه های غدیریه شهرداری صدراست.
بزرگداشت عیدالله الاکبر غدیر، جزئی از فرهنگ و سبک زندگی ماست/اجرای برنامه های متنوع با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهر صدرا
عباس فرج زاده افزود: با هدف ایجاد نشاط و تنوع در بین مردم ، گروههای سرود میدانی در طول این ایام در نقاط پرجمعیت شهری و برخی مجتمع های مسکونی حاضر می شوند و به اجرای برنامه می پردازند و مردم نیز از پشت پنجره منازل خود نظاره گر برنامه های متنوع این عزیزان می گردند. تولید و ضبط سرود غدیر در شهر صدرا و انتشار آن از دیگر برنامه های حوزه هنری این سازمان است که می تواند جلوه هایی از زیبایی های شهر صدرا را نمایش دهد.

ایشان با اشاره به سایر برنامه های متنوع در ایام غدیریه و دهه امامت و ولایت گفت: تجلیل از عزیزان سادات کارمند شهرداری ، پخش سرود و مداحی در شب عید غدیر در بخش های وسیعی از شهر، خودرونویسی و اجرای برنامه نور افشانی در 5 نقطه شهر صدرا را از جمله برنامه های متنوع در این ایام است که در آن مخاطبان مختلف و گروههای سنی مدّنظر گرفته شده است. همچنین با مصوبه شورای محترم اسلامی شهر صدرا بسته های کمک های مؤمنانه نیز در این ایام تهیه و در بین بخشی از افراد نیازمند توزیع می گردد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا ضمن دعوت از مردم در مشارکت در برنامه ها و مسابقات این ایام خاطرنشان ساخت: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت شهرداری صدرا به آدرس shahrdari-sadra.ir و یا صفحه مجازی سازمان فرهنگی در اینستاگرام به آدرس farhangi.sadra@ با ما در ارتباط باشند و در جریان برنامه های فرهنگی قرار گیرند؛ همچنین می توانند آثار خود را از به شماره 09023800720 از طریق پیام رسان واتساپ به این سازمان ارسال و در مسابقات مختلف شرکت نموده و یا راهنمایی لازم را دریافت کنند.

 

نظرات بینندگان