کد خبر: ۱۴۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

دستگيري 46 متهم تحت تعقيب در "شيراز"/ دستگیری سارق در پوشش مامور اداره برق در پاسارگاد/ توقیف 170 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در مرودشت

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
  به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
از تا

دستگيري 46 متهم تحت تعقيب در "شيراز"

فرمانده انتظامي "شيراز" گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان طي 24 ساعت گذشته، 46 متهم كه به دليل ارتكاب جرايم مختلف تحت تعقيب پليس بودند دستگير كردند.

سرهنگ "فرج شجاعي" گفت: در اجراي دستورات قضائي و با هدف دستگيري مخلان نظم و امنيت و متهمان تحت تعقيب، شناسايي اين افراد در دستور كار فرماندهي انتظامي شهرستان شيراز قرار گرفت.

وي بيان داشت: ماموران با انجام كارهاي فني و پليسي، در 24 ساعت گذشته موفق شدند 46 نفر متهم را شناسايي و طي چند عمليات جداگانه همه آنان را دستگير كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز تصريح كرد: در پيشينه اين افراد جرايمي همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهين و تمرد نسبت به ماموران، جعل و كلاهبرداري و ايجاد ضرب و جرح ديده مي شود.

دستگیری سارق در پوشش مامور اداره برق در"پاسارگاد"

فرمانده انتظامی "پاسارگاد" از شناسایی و دستگیری فردی سابقه دار که در پوشش مامور اداره برق اقدام به 20 فقره سرقت از اماكن خصوصي و دولتي كرده بود خبر داد.

سرهنگ "محمد نیک‌بخت"  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماكن خصوصي و دولتي در سطح شهر، موضوع شناسايي و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد در بررسی های میدانی و تخصصی، فردی سابقه دار را تحت تعقیب قانونی قرار دادند.

سرهنگ "نیکبخت" گفت: در استعلام و تحقیقات فنی مشخص شد متهم علاوه بر سوابق متعدد کیفری، جعل عنوان مامور اداره برق و خرید و جابجایی مواد مخدر را نیز در پرونده خود دارد.

این مقام انتظامی به تشدید اقدامات اطلاعاتی و تخصصي ماموران در این راستا اشاره کرد و گفت: در نهایت با تلاش گسترده پلیس، مجرم در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" با اشاره به اينكه متهم در بازجویی اوليه به 20 فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی اعتراف كرد، عنوان داشت: اين سارق حرفه‌اي پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد.

توقیف 170 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در مرودشت

فرمانده انتظامي "مرودشت" از توقيف 170 دستگاه وسايط نقليه متخلف طي دو هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرهنگ "فرشید زینلی" گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در خصوص برخورد با وسايط نقليه متخلف در سطح حوزه استحفاظي با به كارگيري تمامي امكانات و نيروهاي انساني در قالب چندين اكيپ به مرحله اجراء در آمد.

سرهنگ "زينلي" افزود: در اجراي اين طرح‌ها طي دو هفته گذشته، 107دستگاه خودرو و 63 دستگاه موتورسيکلت توقيف و روانه پاركينگ شد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد؛ چرا که اين طرح ها نقش به سزايي در پيشگيري از وقوع جرم در بين شهروندان دارد.

سرهنگ "زینلی"، مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 را آسان ترين پل ارتباطي بين مردم و پليس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه اعمال مجرمانه را از اين طريق اطلاع دهند.

دستگیری سارق با 37 فقره سرقت در "شیراز"

فرمانده انتظامی "شیراز" از دستگيري سارق حرفه‌ای با 37 فقره سرقت در شيراز خبر داد.

سرهنگ "فرج شجاعی"  گفت: در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد موبايل و كيف قاپي توسط يک دستگاه موتورسيکلت، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران کلانتری "37 بهارستان" قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با تقويت كنترل و مراقبت‌هاي نامحسوس و اقدامات فني، سارق را در يك عمليات غافلگیرانه حین سرقت دستگير كردند.

سرهنگ "شجاعی" اظهار داشت: در پي تشکيل پرونده قضائي و انجام تحقيقات فني و پليسي و مواجهه حضوري با شکات، متهم لب به اعتراف گشود و به 37 فقره موبايل و كيف قاپي اقرار كرد.

فرمانده انتظامی شهرستان "شیراز" از شهروندان خواست، در صورت حمل وجوه نقد و يا اموال قيمتي، از تردد در مکان‌هاي خلوت پرهيز كنند تا سارقان به اهداف شوم خود نرسند.

کشف 190 میلیون ریال اسکناس جعلی

فرمانده انتظامی "کازرون" از کشف 190 میلیون ریال اسکناس جعلی در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پي اعلام نماينده يكي از شعب‌ بانک صادرات این شهرستان مبنی بر مراجعه و تحویل مبلغ ۱۹0میلیون ریال چک پول جعلی توسط فردی به بانک، بلافاصله ماموران سريعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ "زراعتیان" با بيان اينكه ماموران در اقدامي غافلگيرانه وارد بانك شده و فرد مورد نظر را دستگير كردند، گفت: در بازرسي از متهم 190 ميليون ريال چك پول جعلي كشف شد.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: متهم پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان