کد خبر: ۱۴۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

بانک کشاورزی شعبه سعادت شهر دوباره به درجه یک ارتقاء یافت

در آخرین ارزیابی و درجه بندی شعب بانک کشاورزی که توسط کارشناسان در تهران انجام می شود؛ بانک کشاورزی سعادت شهر در بین ۱۴۳ شعبه استان فارس رتبه چهارم کسب ودر بین ۱۸۶۰ شعبه این بانک در سراسر کشور موفق به کسب درجه یک شد .
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد به گفته قائدی رئیس بانک کشاورزی شعبه سعادت شهر؛ در آخرین ارزیابی و درجه بندی  شعب  بانک  کشاورزی  که توسط کارشناسان  در تهران انجام می شود؛ بانک کشاورزی سعادت شهر در بین ۱۴۳ شعبه استان فارس رتبه چهارم کسب ودر بین ۱۸۶۰ شعبه این بانک در سراسر کشور موفق به کسب درجه یک شد .
بانک کشاورزی شعبه سعادت شهر پیش از این ‌به مدت سه سال به بانک درجه دو تنزل یافته بود که بعد از بازگشت  قائدی دوباره به درجه یک ارتقاء یافت.

بخشی از معیارهای ارزیابی  بانک ها در درجه بندی  شعب ، حجم فعالیت ها، میزان پرداخت و دریافت تسهیلات، وصول مطالبات، سپرده های مردمی ، سودآوری ،امکانات نرم افزاری و سخت افزاری،  مکان جغرافیایی، مدیریت داخلی بانک از جمله رفتار پرسنل با مشتریان است

با ارتقا بانک کشاورزی شعبه سعادت شهر ارائه خدمات به کشاورزان و مشتریان این بانک بیشتر و سطح اختیارات شعبه نیز افزایش می یابد .

افزایش بهره وری خدمات بانکی ،کیفیت خدمات یعنی سرعت،صحت و به موقع بودن آنها از ویژگی هایی است که بانک درجه یک از آن برخوردار است و این ویژگی بارز بانک کشاورزی شعبه سعادت شهر از نگاه کارشناسان است

بانک کشاورزی سعادت شهر در کنار ده شعبه دیگر در استان  فارس به عنوان شعب درجه یک قرار گرفتند.
نظرات بینندگان