کد خبر: ۱۴۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
تاکید مسئولان سپاه فجر به استمرار کمک های مومنانه:

اهدای 135 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم استان فارس/ عملکرد درخشان مردم و خیرین شریف فارس در نهضت کمک مومنانه

جانشین فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر ضمن تاکید بر استمرار اهدای کمک های مومنانه به اقشار محروم استان از عملکرد درخشان مردم فارس در نضت کمک مونانه تجلیل کردند.
به گزارش شیرازه، سردار یداله بوعلی با بیان اینکه دومین رزمایش کمک مونانه در استان فارس طي سه مرحله اجرا می شود، گفت: نهضت کمک مومنانه در سه مرحله زمانی با عناوین مهر علوی همزمان با دهه ولایت، ایثار حسینی در ایام ماه محرم و رحمت نبوی در دهه آخر ماه صفر برگزار می شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای این دهه تاکنون برای توزیع بیش از 135 هزار بسته معیشتی هدفگذاری شده است، گفت: در این مراسم بیش از 11 هزار بسته معیشتی که توسط سپاه حضرت بقیه ا... (عج) شیراز و با همیاری خیرین نیک اندیش تهیه شده است بین اقشار نیازمند توزیع خواهد شد.
جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه بیش از 3 هزار راس گوسفند نیز از طرف مردم برای تامین گوشت قربانی و اهدا به اقشار نیازمند ذبح شده اند، گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس بیش از 4 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا خواهد شد و همچنین برنامه های اهدای جهیزیه به نیازمندان و اهدای خون به بیماران نیز طِی روزهای آینده اجرایی خواهند شد.
حجت الاسلام محمودی زاده نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مردم شریف فارس در نهضت کمک مومنانه عملکرد درخشانی داشته اند، گفت: استان فارس بعنوان یکی از استان های پیشرو و فعال در عرصه کمک به محرومان در سطح کشور مطرح شده و طِیِ این مدت نمونه های درخشانی از همدلی، ایثار و کمک به هم نوع را در قالب نهضت کمک مومنانه مشاهده کرده ایم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه باید به یک جریان مستمر تبدیل شود، گفت: مجموعه بسیج و سپاه فارس با همیاری خیرین استان برنامه ریزی بسیار خوبی برای استمرار کمک های معیشتی و اقتصادی به خانواده های نیازمند تدوین کرده و در حوزه های مختلف به یاری اقشار نیازمند خواهند شتافت.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان