کد خبر: ۱۴۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

اجرای طرح شیفت ایثار کارگری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز/ ارائه بسته‌های معیشتی به کارگران

همزمان با سراسر کشور، مرحله اول طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه «شهرک صنعتی بزرگ شیراز» با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانه‌های شهرک صنعتی بزرگ شیراز به اجرا درآمد.
به گزارش "شیرازه"، امیری،فرمانده بسیج کارگری امام حسن مجتبی (ع) شهرک صنعتی با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در این شهرک صنعتی گفت: همزمان با سراسر کشور برنامه شیفت ایثار کارگری در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور صنعتگران، جهادگران و تلاشگران جامعه کارگری برگزار شد.
وی افزود: با توجه به برگزاری پویش دوم رزمایش کمک مومنانه و احساس نیازی که برای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا و خصوصا کارگران زحمتکش می شد، شیفت ایثار با محوریت کمک مومنانه برگزار شد تا در این مرحله از رزمایش، بسته‌های معیشتی را تهیه و در اختیار کارگران و خانواده‌های آن ها قرار دهد.

«حامد رضا زردشت»،مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیرازنیز  با بیان این که مجموعه شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در کنار بسیج به عنوان نماینده صنعتگران جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رزمایش هماهنگی های لازم را انجام داده، گفت: بیشتر شرکت ها و کارخانه‌های شهرک صنعتی بزرگ شیراز با توجه به شیوع ویروس کرونا، کمک‌های مومنانه را به صورت خودجوش در اختیار کارکنان و نیازمندان قرار داده اند و برخی از شرکت ها نیز حتی به جای مرخصی بدون حقوق، مرخصی تشویقی ارائه داده اند تا آن ها بدون نگرانی و پس از بهبودی بر سر کار خود حاضر شوند.

«محسن ابراهیمی»،عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز هم بیان کرد: شیوع ویروس کرونا علاوه بر آنکه بسیاری از خانوارها را در غم از دست دادن عزیزان خود سوگوار و مصیبت زده کرده،شرایط زندگی را برای عده زیادی به خاطر از دست دادن شغل و امرار معاش در شرایط سختی قرار داده است.
وی افزود: کارگران روزمزد، کارکنان برخی واحدهای تولیدی و تعدادی صنوف از جمله مواردیست که با ورود مهمان ناخوانده کرونا تحت تاثیر قرار گرفته و به مشاغل آسیب پذیر و نیازمند بدل شدند.

ابراهیمی با اشاره به تدابیر موثر مقام معظم رهبری در این رابطه گفت: در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری هیأت مدیره شرکت خدماتی و کمک‌های بی دریغ بسیاری از صنعتگران، سپاه، بسیج و نهاد های خیریه برآن شدیم تا به طور هوشمندانه از تمام ظرفیته ای موجود استفاده نموده و برای رفع نیاز جامعه دست به دست هم دهیم و گام های بلندی برداریم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم در این شرایط، انسجام و رزمایش کمک مومنانه در مبارزه با شیوع بیماری کرونا حفظ شودتا ما نیز در هیات مدیره عزم و جزم خود را در حفظ و جاری بودن این امر خداپسندانه و البته رفاه حال کارگران بکاربگیریم.
انتهای پیام/

برچسب ها: کمک ، مومنانه ، شیراز
نظرات بینندگان