کد خبر: ۱۴۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز خبر داد:

طبخ و توزیع 2500 پرس غذا در روز و شب عید غدیر خم

مبلغان قرارگاه عمار مدرسه علمیه منصوریه شیراز در عید غدیر با حضور در مناطق محروم مراسم جشنی را با رعایت پروتكل‌های بهداشتی برای كودكان این مناطق برگزار كردند.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حمیدرضا حدائق مسؤل قرارگاه تبلیغی عمار مدرسه علمیه منصوریه شیراز  در حاشیه طبخ غذای گرم برای نیازمندان ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم، گفت: بیش از ۱۰۰۰ پرس غذای گرم از سوی قرارگاه تبلیغی عمار به‌مناسبت عید غدیر خم طبخ و میان نیازمندان مناطق محروم اطراف شیراز توزیع شد.

وی از برگزاری مراسم جشن عید غدیر در روستاهای اطراف شیراز با فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: مبلغین قرارگاه عمار در مناطقی که مشغول فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی هستند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم جشن عید غدیر ویژه کودکان را برگزار کردند که در پایان این مراسم هدایایی به کودکان و نوجوانان از سوی مبلغین این قرارگاه اهدا شد.
طبخ و توزیع ۱۵۰۰ پرس غذا در روز عید غدیر خم

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز همچنین از طبخ یك‌هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم در روز عید غدیر خبر داد و گفت: با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق در روز عید غدیر نیز یك‌هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم در حوزه علمیه منصوریه طبخ و میان نیازمندان شیرازی نیز توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: سرکشی و تجلیل از خانواده‌های شهدا توسط مبلغین قرارگاه عمار، اهدای هدایای فرهنگی از قبیل کیف، کتابچه و مقنعه از دیگر فعالیت‌های مبلغین شب عید غدیر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق، مسؤل حوزه علمیه منصوریه شیراز نیز در حاشیه این مراسم گفت: یكی از کارهای خیر و کمک‌های مؤمنانه‌ای که در ایام دهه ولایت در حوزه علمیه به‌همت خیرین صورت گرفت طبخ و توزیع یک هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم از سوی قرارگاه تبلیغی عمار است.

وی بیان كرد: با توجه به اینکه اطعام طعام در اسلام موضوعیت دارد، پیامبر(ص) در ماه رمضان از خداوند تقاضا می‌کند که توفیق اطعام طعام را به ما عنایت بفرمایید. امام صادق(ع) نیز فرمودند، حضرت ابراهیم(ع) را خداوند به مقام خلیل الرحمانی نرساند مگر به دلیل دو ویژگی  ارزشمند که حضرت داشتند نخست اینکه اطعام طعام می‌کرد و دوم اینکه حضرت تکبر نداشتند.

حدائق اظهار كرد: امروز در فضای یکی از مدارس علمیه کهن استان فارس(حوزه منصوریه) در شب عید و روز عید غدیر ۲ هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم را آماده شد تا در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی در پایان ضمن قدرانی، از تمام خیرین و نیک اندیشان که در تهیه این کار مؤمنانه همراهی كردند، گفت: اگرچه کرونا یک‌سری آثار منفی داشت از جهتی دیگر توفیقاتی ظهور و بروز پیدا کرد، متدین و مؤمنین به‌خوبی خود را نشان دادند و دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان