کد خبر: ۱۴۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در فارس

ثبت نام و توزیع نفت سفید و گاز مایع بین خانوار‌های بدون گاز طبیعی در استان فارس به صورت الکترونیکی انجام می شود.
به گزارش شیرازه، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: به منظور توزیع بهینه و دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی، از اواخر مرداد ماه ثبت نام و توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی خواهد بود.

بنی کریمی افزود: خانوار‌های غیر بهره‌مند از گاز طبیعی می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی http://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند.



وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند درصورت نیاز به اطلاعات تکمیلی، به نواحی ۱۶ گانه این شرکت در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: توزیع این نوع سوخت صرفا از طریق ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: تحقق دولت الکترونیک، رعایت حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی از اهداف مهم این طرح است.
اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در فارس
بنی کریمی با اشاره به اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید در استان، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع را اقدامی موثر در جهت تامین رفاه شهروندان وصیانت از حقوق آنان دانست و افزود: با اجرای این طرح ساماندهی توزیع گاز مایع، شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز، تخصیص سهمیه، عملیات خرید وتوزیع گاز مایع بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد و مصرف کنندگان مجاز می‌توانند گاز مصرفی خود را با قیمت مصوب دولتی و از طریق دستگاه‌های کارت خوان (pos) از عاملان مجاز توزیع دریافت کنند.


وی، مصرف روزانه گاز مایع در استان را حدود ۳۸۵ تن در روز اعلام کرد و اظهارداشت: در حال حاضر ۱۳ شرکت موزع و ۴۰۰ عامل مجاز گاز مایع در سطح استان فعال و در حال سوخت رسانی هستند که با هماهنگی‌های انجام شده با مدیران شرکت‌های موزع زیرساخت‌های الکترونیک لازم فراهم و مصرف کنندگان پس از ثبت نام و احراز هویت در سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir می‌توانند با به همراه داشتن کارت بانکی ثبت شده و مراجعه به یکی از عاملان فروش مجاز، گاز مایع خود را دریافت کنند.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: خانوار‌های بدون گاز طبیعی، بخش‌های صنفی و صنعتی از مهمترین مصرف کنندگان گاز مایع هستند که با اجرای این طرح و شناسایی مصرف کنندگان واقعی توزیع بهینه و سریع تر گاز مایع صورت می‌پذیرد و از مصرف خارج از شبکه این فرآورده جلوگیری و بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.
نظرات بینندگان