کد خبر: ۱۴۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

فوت جوان ۲۶ ساله با سقوط از کوه/دستگیری سارقان در مناطق مختلف فارس/ کشف بیش از ۵ کیلوگرم هروئین در لارستان

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
  به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت جوان ۲۶ ساله با سقوط از کوه/دستگیری سارقان در مناطق مختلف فارس/ کشف بیش از ۵ کیلوگرم هروئین در لارستان
ریو حامل تریاک به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در شهرستان خرمبید خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید با اشاره به کشف تریاک در شهرستان خرمبید، در این باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ریو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

یک کشته و ۲ مجروح در برخورد پراید با آریو
رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پراید با آریو در محور داراب - بندرعباس، یک نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به تصادف در محور داراب - بندرعباس، اظهار کرد: بامداد امروز در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور داراب - بندرعباس، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با یک آریو با ۴ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه راننده پراید به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین خودرو آریو نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده آریو اعلام کردند.

فوت جوان ۲۶ ساله با سقوط از کوه
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: فردی حدودا ۲۶ ساله بر اثر سقوط از کوه‌های اطراف آبشار روستای قلات شهرستان شیراز، جان خود را از دست داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به فوت جوان ۲۶ ساله با سقوط از کوه، در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از کوه‌های اطراف آبشار روستای قلات شهرستان شیراز، بلافاصله یک تیم از نیرو‌های انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی حدودا ۲۶ ساله برای تفریح به آن کوه رفته که به علت نامعلوم به پائین سقوط و فوت کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست: از سفر به مناطق کوهستانی به صورت تنهایی جدا پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

۳ کشته و مجروح بر اثر واژگونی مگان در محور کوار - جهرم
رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی سواری مگان در محور کوار - جهرم، یک نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به واژگونی مگان در محور کوار - جهرم، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور کوار-جهرم، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک سواری مگان با ۳ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یک نفر از سرنشینان در دم فوت و ۲ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، به سرنشینان توصیه کرد: به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در آباده
فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت و کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهرستان آباده خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به دستگیری سارقان در آباده، اظهار کرد: با توجه به سرقت‌های متوالی چند دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این زمینه با حضور فیزیکی و نامحسوس نیرو‌های تخصصی در ساعات مختلف شبانه روز و اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ۲ سارق حرفه‌ای بوسیله ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، گفت: این سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او از عموم شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت، موتورسیکلت خود را به قفل فرمان، قفل چرخ، سوئیچ مخفی و سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.

دستگیری ۸ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در ممسنی
فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری ۸ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به دستگیری سارقان در ممسنی، در این باره اظهار کرد: اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان در نقاط اصلی و حاشیه‌ای شهرستان ممسنی اجرا شد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها ماموران موفق شدند ۸ سارق را دستگیر و ۳۸ فقره انواع سرقت را کشف کنند، افزود: دستگیری ۲۱ نفر معتاد و خرده فروش و کشف ۱۳ کیلوگرم تریاک، ۱۰۵ گرم سوخته، ۷ سانت شیشه، ۲۲ گرم هروئین، ۳۴ عدد انوع قرص روان گردان و ۲۵۰ گرم سایر مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: ماموران در این طرح‌ها موفق شدند ۲۶ خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به ابراز رضایت کامل عموم مردم از اجرای چنین طرح‌هایی، بر همکاری بیشتر شهروندان تاکید و اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده پاتوق‌های فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه فعالیت غیرقانونی و مشکوک که منجر به آسیب‌ها و جرائم اجتماعی می‌شود مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم هروئین در لارستان
فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی درز و سایبان این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری تیبا مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با اشاره به اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو بوسیله ماموران متوقف شد، گفت: در بازرسی از آن سواری، ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان