کد خبر: ۱۴۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

تعویق مسابقات هندبال جوانان آسیا باز هم بخاطر کرونا

میزبانی شیراز از رقابت‌های هندبال جوانان آسیا به اسفندماه موکول شد.
 با تصمیمات کنفدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی و مهرماه به میزبانی شیراز برگزارشود باز هم به دلیل شیوع کرونا در اکثر کشور‌ها به اوایل سال ۲۰۲۱ موکول شد.

این مسابقات برای دومین بار است که به تعویق می‌افتد و حال زمان جدید برگزاری رقابت‌های هندبال جوانان پسر آسیا ماه مارس سال ۲۰۲۱ یعنی اسفند ۱۳۹۹ خواهد بود.

گفتنی است به دلیل شیوع کرونا در اکثر کشور‌های جهان و سلامتی ورزشکاران مسابقات ورزشی بین المللی رشته‌های والیبال، هندبال، کشتی، بسکتبال و سایر رشته‌های ورزشی تا پایان سال میلادی ۲۰۲۰ به تعویق افتادند و به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شدند.

بر اساس برنامه ریزی جدید کنفدراسیون هندبال آسیا، دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) به میزبانی بانکوک تایلند و هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به میزبانی ایران و شهر شیراز انجام می‌شود و نهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان آسیا نیز در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

همچنین پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زنان در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در الماتی قزاقستان و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت۱۴۰۰) در جده عربستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان