کد خبر: ۱۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

خشم مردم انگليس از بي‌اخلاقي‌هاي بي‌بي‌سي

استفاده مستمر بي‌بي‌سي در يك شوي تلويزيوني از تصاوير بي‌ربط و مستهجن مربوط به همجنس‌گرايان، خشم مخاطبان اين شبكه تلويزيوني را برانگيخت

به نقل از روزنامه انگليسي ديلي‌ميل، تاكنون بيش از ۵۰۰ شكايت خطاب به مديريت شبكه خبري بي‌بي‌سي به خاطر شوي تلويزيوني sci-fi ثبت شده و بسياري نيز شكايات خود را به صورت آنلاين ثبت مي‌كنند.

مخاطبان بي‌بي‌سي بر اين باورند كه نمايش مزبور به طرز ناخوشايند و نامربوطي تبديل به يك نمايش جنسي، آن هم با گرايش‌هاي همجنس‌گرايانه شده است.

بسياري از مخاطبان بي‌بي‌سي خواستار بايكوت كردن شبكه بي‌بي‌سي ۱ شده‌اند. اين در حالي است كه بي‌بي‌سي شوي مزبور را همچنان به صورت آنلاين در اختيار مخاطبان قرار داده و قصد دارد تكرار آن را از بي‌بي‌سي ۲ نيز پخش كند!

يكي از مخاطبان بي‌بي‌سي در شكايت خود مي‌نويسد كه مجبور شده است به هنگام پخش اين تصاوير تلويزيون را خاموش كند تا نوه‌اش شاهد تصاوير مستهجن نباشد. وي به بي‌بي‌سي توصيه كرده است كه اگر مي‌خواهد تصاوير همجنس‌‌گرايان را پخش كند، برنامه‌اي ويژه و مجزا به آن اختصاص دهد نه اينكه برنامه‌هاي عمومي را با صحنه‌هاي مستهجن آلوده كند.

گزارش ديلي‌ميل حاكي از آن است كه برخي از دست‌اندركاران تهيه اين برنامه تلويزيوني مستهجن را همجنس‌گرايان تشكيل مي‌دهند و همين امر باعث شده تا در تهيه اين نمايش، گرايش‌هاي جنسي خود را نيز دخالت دهند.
در آخرين قسمت از برنامه مزبور، مخاطبان بي‌بي‌سي در كمال ناباوري براي ۷ دقيقه مجبور به تماشاي رابطه نامشروع همجنس‌گرايانه شدند!
همجنس‌گرايي اگرچه در جامعه انگليس رواج يافته اما هنوز از سوي اكثريت مردم همين جامعه با نفرت نگريسته مي‌شود.

نظرات بینندگان