کد خبر: ۱۴۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

معرفی هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز هتلی پنج ستاره و لوکس است که در پایتخت تاریخی ایران، شیراز قرار دارد. محل استقرار آن نزدیک ارگ کریمخان در خیابان حجرات است. علاوه‌براین، هتل فقط 20 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ شما مدت کوتاهی پس از ورود به شهر می‌توانید از همه دیدنی‌های شهر لذت ببرید. در هتل زندیه، هر شب از اقامت خود با امکانات VIP لذت ببرید. کمی در هتل استراحت کنید؛ سپس به مناطق توریستی که کمی با هتل فاصله دارد، بروید و از آن‌ها بازدید کنید. این هتل درمیان هتل های شیراز بسیار جذاب و مشهور است.
 هتل زندیه شیراز هتلی پنج ستاره و لوکس است که در پایتخت تاریخی ایران، شیراز قرار دارد. محل استقرار آن نزدیک ارگ کریمخان در خیابان حجرات است. علاوه‌براین، هتل فقط 20 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ شما مدت کوتاهی پس از ورود به شهر می‌توانید از همه دیدنی‌های شهر لذت ببرید. در هتل زندیه، هر شب از اقامت خود با امکانات VIP لذت ببرید. کمی در هتل استراحت کنید؛ سپس به مناطق توریستی که کمی با هتل فاصله دارد، بروید و از آن‌ها بازدید کنید. این هتل درمیان هتل های شیراز بسیار جذاب و مشهور است.
 معرفی هتل زندیه شیراز
موقعیت هتل زندیه شیراز
ازاین‌رو، مسافران زیادی هتل زندیه شیراز را به‌عنوان هتل محبوب‌شان انتخاب می‌کنند. سایر اعضای خانواده می‌توانند ضمن شرکت در محل کار تجاری در هتل، به تورهای روزانه در شیراز بروند. نقاط گردشگری شیراز را اطراف هتل پیدا خواهید کرد. ازجمله این موارد می‌توان به پارک آزادی، باغ عفیف آباد و باغ ارم اشاره کرد. همچنین حمام وکیل، بازار وکیل و دروازه قرآن نیز نزدیکی هتل زندیه شیراز هستند. فراموش نکنید که در تعطیلات خود سعدیه، حافظیه و حرم حضرت شاهچراغ را بازدید کنید. با رزرو هتل شیراز از علی بابا می‌توانید سفر خود را به این شهر دیدنی آغاز کنید.
رزرو اتاق در هتل زندیه یک تجربه عالی است که نمی‌توان به‌راحتی ازخیرش گذشت. آثار هنری گذشته که احتمالا برای قرن‌ها روی دیوارها آویزان شده‌اند، شما را به‌وجد می‌آورد. معماری هتل زندیه شیراز از معماری ایران باستان الهام گرفته شده است؛ بنابراین اقامت در این هتل خالی از لطف نیست.
امکانات هتل زندیه شیراز
امکانات موجود در هتل زندیه شیراز شامل اینترنت در لابی است. از یک فنجان قهوه یا چای در کافه لذت ببرید. آنچه را در فروشگاه هتل موجود است، بررسی کنید؛ شاید سوغاتی شیراز را از همین فروشگاه‌ها بخرید به باشگاه آنجا سری بزنید و از آن استفاده کنید. از سرو غذای سنتی در رستوران لذت ببرید یا در استخر شنا تمرین کنید. اقامت‌ها هم ازطریق رزرو حضوری یا رزرو آنلاین امکان‌پذیر است.
امکانات هتل زندیه شیراز
پارکینگ رایگان
اتاق خانوادگی
اتاق غیرسیگاری
وای‌فای رایگان
آبگرم
سالن ورزش
تهویه‌کننده هوا
قهوه‌ساز
بالش اضافی
سشوار
جاهای دیدنی نزدیک هتل زندیه شیراز
فرودگاه بین المللی شیراز: 10.3 کیلومتر
مسجد عتیق جامع شیراز: 3.3 کیلومتر
خانه مشیر: 2.8 کیلومتر
آبشار مارگون: 114.9 کیلومتر
بلوار چمران: 9.9 کیلومتر
روستای قلات: 33.7 کیلومتر
موزه پارس: 2.6 کیلومتر
باغ ارم: 3.5 کیلومتر
خانه زینت الملوک: 3.2 کیلومتر
نارنجستان قوام: 3.1 کیلومتر
باغ عفیف‌آباد: 6.2 کیلومتر
عمارت شاپوری: 2.9 کیلومتر
حرم شاه‌چراغ: 3.2 کیلومتر
باغ جهان‌نما: 0.7 کیلومتر
آرامگاه سعدی (سعدیه): 2.6 کیلومتر
پاسارگاد: 85.4 کیلومتر
نقش رستم: 49.8 کیلومتر
عشایر قشقایی: 30.5 کیلومتر
پرسپولیس: 46.3 کیلومتر
 

این هتل پنج ستاره نزدیکی مجتمع زند برای حفظ معماری و هنر ایرانی ساخته شده است. با کم‌تر از پمج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید ستون‌های ارگ کریمخان را ببینید. سپس می‌توانید از مسجد وکیل، حمام و بازار وکیل بازدید کنید. معماری ایرانی در ساخت این هتل غیر از سبک‌های مدرن معماری، به بازدیدکنندگان معرفی شده است. هتل زندیه می‌تواند بهترین گزینه برای اقامت شما در شیراز باشد. هتل مدرن زندیه را که در اصل هتلی ایرانی است، در مرکز شهر شیراز و نزدیکی مجموعه تاریخی و گران‌قیمت زندیه ساخته‌اند. این هتل با ظاهری بی‌نظیر و منحصربه‌فرد و با الهام عمیق از معماری تاریخی شیراز ساخته شده است و فضایی جذاب و آرام برای میهمانان دارد. با ویژگی‌های گفته‌شده هنگام رزرو هتل شیراز از علی بابا، رزرو هتل زندیه را ازدست ندهید.
انواع اتاق‌هایی که این هتل دراختیار میهمانان خود قرار می‌دهد، به‌شرح زیر است:
هتل های شیراز اتاق‌ها مختلفی دارند؛ اما هتل زندیه اتاق‌های دوتخته و دوقلو نیز برای مسافران آماده کرده است. داخل این اتاق‌های دو نفره و دوقلو امکانات لوکس با تختخواب نرم و صندوق‌های استاندارد ازجمله آب معدنی، دستگاه تهیه چای و قهوه وجود دارد. شما می‌توانید با آرامش اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.
سوئیت‌های مجلل: اتاق‌های مجلل این هتل بالاترین سطح راحتی را به میهمانان می‌بخشد. شما می‌توانید از فضای جادار و کاملا مبله اتاق مجهز به یک اتاق خواب مناسب لذت ببرید. هنگام اقامت در سوئیت‌ها به آرامش و احساس راحتی شما اضافه می‌کند.
سوئیت‌های تجاری: اگر سفر کاری به شیراز دارید، می‌توانید از اتاق‌های تجاری هتل که مانند اتاق‌های اداری مدرن هستند، استفاده کنید. جلسات رسمی خود را در سالن‌های کنفرانس این هتل برگزار کنید که ظرفیت بیش از 130 نفر با فناوری مدرن را دارد.
سوئیت‌های ماه‌عسل: اگر برای ماه‌عسل به شیراز آمده‌اید، حتما با خدمات ویژه و گل، سوئیت‌های ماه‌عسل را در این هتل انتخاب کنید که تجربه‌ای لوکس را برای شما رقم خواهد زد.
سوئیت‌های زندیه: سوئیت‌های لوکس Zand با چشم‌انداز بی‌نظیر به اماکن زیبای شهر، با مبلمان سنتی و تزئینات خاص شما را با انواع سلیقه‌ها راضی می‌کند.
با رزرو هتل شیراز و با انتخاب اقامت در هریک از اتاق‌ها، شما 24 ساعته خدمات و پرسنلی حرفه‌ای خواهید داشت که همه تلاش خود را می‌کنند تا شگفت‌انگیزترین لحظات را برای شما در شیراز رقم بزنند.
معرفی هتل زندیه شیراز
امکانات ویژه هتل
حمام و حمام سنتی ایرانی: یکی از خدمات ویژه‌ای که این هتل ارائه می‌دهد، حمام‌های سنتی آن است که فرهنگ ایرانی و معماری زیبای آن را به شما معرفی می‌کند. این حمام‌ها به‌دلیل تمیزی و زیبایی مشهور هستند. جالب است که در این حمام می‌توانید با فرهنگ‌های سنتی مانند حنابندان، مراسم حمام عروس و داماد، مراسم نوزاد تازه متولدشده و سایر آداب‌ورسوم قومی آشنا شوید. مطمئنا بازدید از این حمام تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود. با تمرین در مجموعه ورزشی می‌توانید بعد از یک روز گشت‌وگذار با تورهای شهری به‌خصوص ازنظر جسمی خود را تازه کنید. بنابراین شما مطمئنا بعد از صرف نوشیدنی در حیاط زیبا و آرام این هتل آرامش خواهید یافت.
کلوپ سلامت: کلوپ درمانی سلامت این هتل با خدمات مختلف خود ازجمله استخر سرپوشیده، کافه، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی بهترین، شادترین و سالم‌ترین ساعات زندگی شما را دراختیارتان قرار می‌دهد.
سالن همایش: این هتل همچنین به شما خدماتی می‌دهد تا با کمک پیشرفته‌ترین پروژکتور‌ها و سیستم‌های صوتی در سالن گلستان کارگاه‌ها، سمینارها و جلسات خود را برگزار کنید. این سالن و تالار بوستان می‌توانند بیش از 150 نفر و 180 نفر درخود جای دهند. این ظرفیت میان هتل های شیراز ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.
رستوران‌ها: رستوران‌های این هتل که غذاهای با کیفیتی را ارائه می‌دهن،د با نام رستوران سنتی و رستوران کلاسیک نام‌گذاری شده‌اند. رستوران سنتی نگارستان تزئینات زیبایی دارد؛ ازجمله این تزئینات نقاشی‌های ظریف دیواری هستند که سنت‌ها و آداب‌ورسوم فارسی را نشان می‌دهند. انتخاب غذاهای این رستوران‌ها می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را از همه ملیت‌ها و مناطق راضی نگه دارد. حتما سری به این رستوران بزنید و طعم غذاهای ایرانی و غذاهای محلی این رستوران را امتحان کنید. رستوران دیگری که مطابق با استانداردهای سرویس مدرن و به‌روز شده است، خدمات خوبی را برای افراد پرهیجان و غذاهای جدید و عجیب ارائه می‌دهد.
حیاط هتل: حیاط هتل زندیه شیراز نورپردازی عالی و چشمه آب شگفت‌انگیز ایرانی برای خنکی محیط آن در فصول گرم سال مانند باغ‌های فارسی دارد. منطقه آرام آن با هوای خوب شیراز توجه شما را به‌خود جلب خواهد کرد.
سالن لابی و کافی شاپ: نوشیدنی‌های کلاسیک و سنتی سالن لابی که کنار لابی زیبای هتل قرار گرفته، از میهمانان هتل استقبال می‌کند. همچنین یک کافی‌شاپ در هتل وجود دارد که سلیقه‌های متنوع میهمانان مختلف را با منوهای خود، راضی می‌کند. هم‌اکنون رزرو هتل علی بابا را انجام داده و هتل زندیه شیراز را از بهترین هتل های شیراز انتخاب کنید. 


نظرات بینندگان