کد خبر: ۱۴۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیرازخبر داد:

توزیع 17 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دومین مرحله نهضت کمک مومنانه

سرهنگ زارعی گفت: سپاه ناحیه حضرت ثارالله (ع) شیراز همراه و همگام با دیگر نواحی کشور و استان در نوبت اول مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه از عید قربان تا عید غدیر 17 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.
سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با اشاره به برگزاری نهضت کمک مومنانه در کشور گفت: پس از حرکت درخشان ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران در مرحله اول نهضت کمک مومنانه برگ زرینی در تاریخ و تقویم انقلاب اسلامی رقم خورد. 

توزیع 17 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دومین مرحله نهضت کمک مومنانه

سرهنگ زارعی از آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در شهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و افرادی که به واسطه ویروس کرونا  معیشت آن ها به سختی افتاده است، سپاه ناحیه حضرت ثارالله (ع) شیراز  همراه و همگام با دیگر نواحی کشور و استان در نوبت اول مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه از عید قربان تا عید غدیر 17 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: حوزه ها، پایگاه های مقاومت، گروه های جهادی و همچنین خیرین در این امر خداپسندانه مشارکت داشته اند. 395 راس دام نیز ذبح شده  و گوشت حاصل از این قربانی به خانواده های نیازمند اهدا شده است.

سرهنگ زارعی طبخ 130 هزار پرس غذای گرم  بر اساس شعار این دهه و طبق فرمایشات امام علی (ع) را از دیگر برنامه های این ناحیه عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیکی فصل مدارس، 6 هزار بسته لوازم التحریر تهیه و در اختیار محصلین نیازمند قرار گرفت.
به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز با توجه به استمرار شیوع کرونا در شهرشیراز و استان فارس حدود 17 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ... تهیه و بین مردم توزیع شده است. 
سرهنگ زارعی اضافه کرد: کمک های نقدی 340 میلیون تومان جمع آوری و در راستای بخشش اجاره بها مستاجرین هزینه شد. 14 سری جهیزیه نیز تهیه و به نوعروسان اهدا شده است.

وی این اقدامات را به برکت دهه امامت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: بسیجیان ناحیه حضرت ثارالله (ع) در رده های مختلف جهت کمک رسانی همیشه در صحنه بوده و آماده به کار هستند و با استفاده از برکات ماه محرم  نیاز نیازمندان را تا حدودی برطرف خواهیم کرد.

سرهنگ زارعی در پایان با تشریح تامین اعتبار بسته های معیشتی و دیگر اقدامات، خاطر نشان کرد: هزینه این اقدامات توسط بسیجیان، گروه های جهادی و خیرین تامین شده و بین  نیازمندان شناسایی شده توزیع می گردد.

گفتنی است مرحله دوم نهضت کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در سه نوبت انجام می شود که نوبت اول از عید قربان تا عید غدیر، نوبت دوم در دهه اول ماه محرم و نوبت سوم در دهه پایانی ماه صفر برگزار می شود.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان