کد خبر: ۱۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

بازدید مسئولان سپاه فجر فارس از دفتر شیرازه

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر، مسئول نمایندگی ولی فقیه،رئیس سازمان فضای مجازی و معاون روابط عمومی سپاه فجر با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، روز خبرنگار و اعیاد ماه ذی‌الحجه را تبریک گفتند.
به گزارش شیرازه، به مناسبت اعیاد ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت روز خبرنگار، سرهنگ محمدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر،رئیس سازمان فضای مجازی و معاون روابط عمومی سپاه فجر استان فارس از دفتر شیرازه بازدید کردند.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر فارس در این دیدار با تاکید بر اهمیت کار خبررسانی و تاثیر رسانه‌ها بر افکار عمومی، گفت: سرعت، دقت و صحت سه مؤلفه مهم در کار خبررسانی هستند که خبرنگار باید همواره به این نکات مهم توجه داشته باشد.مقام معظم رهبری درباره چله دوم انقلاب، در سالگرد امام راحل و در روز عید قربان نکته‌ای را مطرح کردند که رسانه‌ها و خبرنگاران شاید مهم‌ترین مجموعه‌ای هستند که باید بار این سخن را بر دوش کشند.
بازدید معاون هماهنگ‌کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از دفتر شیرازه
وی  با بیان اینکه جلوگیری از تحریف ارزش‌ها مطالبه مهم از خبرنگاران انقلابی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه جنگ رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال تحریف ارزش‌ها و وارونه جلوه دادن دستاوردها هستند که جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی باید با تمام توان با این‌گونه اقدامات دشمنان مقابله کند.

وی با بیان اینکه این نکته‌ای که رهبری مطرح کردند بحث تحریف و تحریم بود، گفت: اگر بخواهیم تحریم را شکست دهیم اول باید تحریف را شکست دهیم به عبارتی شرط شکست تحریف، داشتن خبرگزاری‌ها و رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی است تا بتوانند شفافیت انقلاب، دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری و اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب را برای مردم بیان کنند. 
 بازدید معاون هماهنگ‌کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از دفتر شیرازه
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه برخی با تحریف اصول انقلاب و تفکرات امام راحل را به گونه‌ای دیگر برای مردم بازگو می‌کنند، افزود: هر مسئولی وظیفه دارد که در جایگاه خود اصول انقلاب را بیان و عمل کند اما آن کسی که می‌تواند اصول انقلاب را به صورت گفتمان درآورد، خبرنگار است.
بازدید معاون هماهنگ‌کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از دفتر شیرازه
حجت‌الاسلام محمودی‌زاده با بیان اینکه رسانه در تراز انقلاب اسلامی این وظیفه را دارد تا در راستای شکست تحریف قدم بردارد، بیان کرد: اهمیت این نکته از آنجاست که رهبری خودشان وارد میدان شدند چون می‌بینند که از این نقطه ممکن است ضربه بخوریم.

 سرهنگ محمدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر نیز ضمن بیان اهمیت حوزه رسانه گفت: جامعه خبری استان و اصحاب رسانه انقلابی فارس باید ضمن حفظ خط مشی های کاری و خبری یک تعامل سازنده و هم افزا در حوزه های مرتبط با انقلاب اسلامی داشته باشند که مطالبه گری از مسئولان و ترویج فرهنگ کار جهادی از جمله این مباحث مهم است.
بازدید معاون هماهنگ‌کننده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر از دفتر شیرازه
 وی افزود: خبرنگاران فرهیخته و متعهد در حوزه رسانه ای انقلاب اسلامی رسالت مهم رساندن مفاهیم انقلابی و اسلامی به افکار عمومی کشور و سایر ملت ها را بر عهده دارند.

سرهنگ دوستدار، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس نیز گفت: امروزه با فراگیر شدن رسانه در کشور و مسئله‌ مهم فضای مجازی به عنوان رسانه پر مخاطب، زندگی جامعه شهری و روستایی را با دگرگونی و مشکل مواجه کرده است.
بازدید مسئولان سپاه فجر از دفتر شیرازه
این مسئول با اشاره ضرورت ارتقای آگاهی جامعه توسط رسانه ها به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان با مدل‌های مواجهه هوشمند مقابل ما قرار گرفته‌اند ما نیز باید حضوری هوشمندانه در فضای مجازی داشته باشیم.


انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان