کد خبر: ۱۴۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
ابوترابی در گفت‌وگو با دانا:

بیش از 30 امضا برای استیضاح زنگنه در مجلس جمع شده است/ برای تسلیم شکایت از وزیر نفت به دیدار آیت‌الله رئیسی می‌رویم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محورهای استیضاح وزیر نفت همان محور شکایت از زنگنه است گفت: تا کنون بیش از 30 امضا برای استیضاح زنگنه در صحن جمع آوری شده است.

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه پس از طرح شکایت از بیژن زنگنه در مجلس شورای اسلامی وکلای ملت استیضاح وزیر نفت در صحن علنی را کلید زدند گفت: تا کنون بیش از 30 امضا برای استیضاح زنگنه در صحن جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه این استیضاح به 20 دلیل از سوی نمایندگان دنبال می شود که همگی این 20 موارد از مصادیق کم کاری وزیر نفت در حیطه وزارتی خود و تحمیل خسارت به اقتصاد کشور است افزود: عمده موارد استیضاح از وزیر نفت همان مواردی است که محورهای شکایت از زنگنه به قوه قضائیه را شامل می شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: پیش بینی می کنیم که تعداد امضاها برای استیضاح زنگنه در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

ابوترابی درخصوص شکایت از وزیر نفت گفت: این شکایت مراحل قانونی خود را در مجلس طی کرده و بناست به زودی در هفته آینده یا هفته های آینده به دیدار آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه برویم و شکایت را رسما در اختیارشان قرار دهیم.

انتهای پیام/ک

نظرات بینندگان