کد خبر: ۱۴۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس خبر داد؛

اجرای شیوه های آموزشی جدید برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس به دانشجویان

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» گفت: ایجاد و اجرای شیوه‌های آموزشی جدید برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس در بین دانشجویان از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس است.
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در نشست شورای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس که به منظور برنامه‌ریزی در راستای اجرای آموزش دفاع مقدس به دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر برگزار شد، با قدردانی از فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در راستای توجه و اشاعه برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: رشته‌های فنی موجود در دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای از جمله گرافیک و کامپیوتر از رشته‌هایی هستند که در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌توان از ظرففیت دانشجویان بهره برد و در این زمینه نیز آماده میزبانی و اجرای طرح کارآموزی دانشجویان هستیم.

کوشکی در سخنان خود به اولویت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌‎های دفاع مقدس استان در آموزش اشاره کرد و گفت: اجرای شیوه‌های آموزشی جدید برای تببین فرهنگ دفاع مقدس در بین دانشجویان از برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس است.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دیگر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس صدور گواهی تدریس برای اساتیدی است که دروس دفاع مقدس را در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی تدریس می‌کنند.

کوشکی خاطرنشان کرد: درخواست ما از تمام دانشگاه‌ها این است که بدون تایید صلاحیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجازه تدریس به اساتید را در دروس مرتبط با دفاع مقدس ندهند.
این مسئول به افتتاح نمایشگاه دائمیدفاع مقدس درحفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس اشاره کرد و گفت: در این مرکز نیز آماده میزبانی از دانشجویان و دانش‌آموزان برای برگزاری اردوهای نیم روزه جهت آشنایی عملی با تاریخ دفاع مقدس هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با تاکید بر اینکه باید کاری کرد که آموزش‌های دفاع مقدس عمق وجود جوانان را سیراب کند، ادامه داد: در بخش شبه‌شناسی و پاسخ به شبهات برای دانشجویان و استادان نیز آماده تا ابهام‌های موجود را پاسخ دهیم.

کوشکی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی کتاب های دفاع مقدس تا 300 بار منتشر شده است، گفت: این موضوع نشان از اهمیت دفاع مقدس و استقبال اقشار مختلف مردم دارد.
این مسئول همچنین با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس متذکر شد: باید هر آنچه در توان نهادها و ارگان‌های مختلف و به ویژه دانشگاه‌ها است برای برگزاری باشکوه تر این هفته برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان