کد خبر: ۱۴۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

انتخاب روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر به‌عنوان روابط عمومی برتر سپاه کشور

از مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس به‌عنوان مدیریت برتر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸ تجلیل شد.
به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، آیین تجلیل از معاونت‌ها و مدیریت‌های برتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر به‌عنوان مدیریت برتر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸ تجلیل شد.

حجت‌الاسلام محمودی‌زاده با تجلیل از عملکرد درخشان مدیریت و کارکنان روابط عمومی سپاه فجر، گفت: روابط عمومی سپاه فجر علاوه بر عملکرد قابل‌تقدیر در سال گذشته از ابتدای شیوع بیماری کرونا نیز باوجود شرایط سخت فعالانه در عرصه مستندسازی و انعکاس فعالیت‌های سپاه و بسیج فارس بخصوص درزمینه مقابله با بیماری کرونا و نهضت کمک مومنانه حضورداشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر با اهدای لوح سپاس از طرف حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جلال یارمحمدی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه و سازمان است و می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایفای نقش کند.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان