کد خبر: ۱۴۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

دستگیری 5 سارق وکشف 20 فقره سرقت در ارسنجان/ توقیف كاميون حامل 21 ميليارد كالاي قاچاق/ دستگیری باند سارقان و کشف 25 فقره سرقت در ممسنی

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
  به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری 5 سارق وکشف 20 فقره سرقت در ارسنجان/  توقیف كاميون حامل 21 ميليارد كالاي قاچاق/  دستگیری باند سارقان و کشف 25 فقره سرقت در ممسنی

كاميون حامل 21 ميليارد كالاي قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامي استان از توقيف يك كاميون و كشف 497 کارتن لوازم یدکی خودرو قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 21 ميليارد و 150 ميليون ريال در شهرستان "كازرون" خبر داد.

سردار "رهام‌بخش حبيبي" گفت: كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان كازرون هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يك كاميون حامل بار مظنون و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه در بازرسي دقيق از اين كاميون، 497 کارتن لوازم یدکی خودرو قاچاق و فاقد مجوز جاساري شده بود كشف شد، گفت: برابر نظر كارشناسان ارزش اموال مكشوفه، 21 ميليارد و 150 ميليون ريال برآورد شده است.

سردار "حبيبي" با اشاره به اينكه در اين خصوص راننده دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، خاطر نشان كرد: شهروندان مي توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

توقيف جرثقیل 30 میلیاردی قاچاق در "لامرد"

جانشين فرمانده انتظامي استان از توقيف یک كاميون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل قاچاق به ارزش 30 ميليارد ريال در شهرستان "لامرد" خبر داد.

سرهنگ "يوسف ملك‌زاده"اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان لامرد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حين كنترل محورهاي مواصلاتي به كاميون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان، گفت: پس از توقيف کامیون کشنده و بررسی مدارک مشخص شد كه جرثقیل مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی می باشد.

سرهنگ "ملك‌زاده" با بیان اينكه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، 30 میلیارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحويل مراجع قضائي شد.

دستگیری باند سارقان و کشف 25 فقره سرقت در" ممسنی"

فرمانده انتظامی "ممسنی" از شناسایی و دستگیری باند سارقان درون خودرو و اماکن خصوصی با 25 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمدهاشم قسام" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌ها، موفق به شناسایی اعضاي باند 3 نفره سارقان شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آنها را در مخفيگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی های به عمل آمده از این 3 سارق، موفق به کشف 25 فقره سرقت از اماکن خصوصی و درون خودرو شدند.

سرهنگ "قسام" خاطر نشان كرد: سارقان پس از تحقیقات و بازجویی‌های اولیه براي سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی و از آن طريق روانه زندان شدند.

كشف میلیاردی كالاي قاچاق در"فیروزآباد"

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 600 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "مهدی جوکار" اظهار كرد: در راستاي اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگيري از هدر رفت سرمايه‌هاي ملي، ماموران انتظامي شهرستان "فیروزآباد" هنگام كنترل محورهاي مواصلاتي، 2 دستگاه خودرو سواري را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودروها، 3 هزار و 900 عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، 40 دستگاه مودم، 32 دستگاه لپ تاپ، 2 دستگاه اسپیلت و لباسشویی قاچاق كه فاقد مدارك قانوني و گمركي بود كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "فیروزآباد" با بيان اينكه ارزش اين محموله‌هاي قاچاق برابر نظر كارشناسان، 2 ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: در اين خصوص 2 نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.


خودرو حامل داروي دامپزشكي قاچاق در فراشبند توقيف شد

فرمانده انتظامي "فراشبند" از توقيف يك سواري پژو و كشف 3 هزار و 300 قوطي دارو دامپزشكي قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "كرامت‌اله برومندي" اظهار كرد: در راستاي مبارزه با قاچاق و جلوگيري از هدر رفت سرمايه هاي ملي، ماموران انتظامي بخش "دهرم" هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي، به يك خورو پژو 405 حامل بار مظنون و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي "فراشبند" با اشاره به اينكه ماموران در بازرسي از اين خودرو، 3 هزار و 300 قوطي دارو دامپزشكي قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف كردند، افزود: در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ "برومندي" با بيان اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش كالاي قاچاق كشف شده، يك ميليارد ريال برآورد شده است، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غير قانوني در حوزه قاچاق، مراتب را بلافاصله به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.


کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در "داراب"

فرمانده انتظامی شهرستان "داراب" از دستگیری یک نفر و کشف یک دستگاه موتورسیلکت قاچاق به ارزش 2 ميليارد ريال خبر داد.

سرهنگ "علیرضا نوشاد" گفت: ماموران پليس آگاهي با اقدامات فني و تخصصي از نگهداري يك دستگاه موتورسيكلت قاچاق در پاركينگ يك منزل مسكوني در يكي از محله‌هاي اين شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان پس از هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند يك دستگاه موتورسيكلت سنگين قاچاق را كشف كنند.

سرهنگ "نوشاد" با بيان اينكه ارزش موتورسيكلت قاچاق مكشوفه برابر نظر كارشناسان، 2 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين خصوص يك نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

دستگیری 5 سارق وکشف 20 فقره سرقت در" ارسنجان"

فرمانده انتظامي "ارسنجان" از دستگیری 5 سارق و اعتراف آنان به 20 فقره انواع سرقت در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمدعلی فرهادی"  در تشريح جزئیات اين خبر گفت: به دنبال وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان "ارسنجان"، پليس آگاهي طی چند روز گذشته با اجرای تحقیقات میدانی و مراقبت‌هاي نامحسوس مجرمین سابقه دار، موفق شدند 5 سارق حرفه‌ای را شناسايي کنند.

وي افزود: پس از شناسایی محل اختفاء سارقان، با هماهنگي قضائي 5 نفر در نقاط مختلف شهرستان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگير و در تحقيقات به عمل آمده و مواجهه با شواهد و مدارک پلیس به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی، احشام، قطعات خودرو و سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ارسنجان، خاطر نشان كرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌هاي پليس را جدي گرفته و به منظور جلوگیری از وقوع پدیده نابهنجار سرقت ضمن استفاده از تجهیزات بازدارنده و رعایت نکات ایمنی، در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان