کد خبر: ۱۴۱۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
گزارش تصویری؛
دوربین شیرازه طی گزارشی علت برخی بوهای حاشیه شهر شیراز را ثبت کرده است. آیا مسئولین هم از پشت میز خود تکان خورده و این صحنه ها را ملاحظه کرده اند؟
عکاس: احمدرضا مداح
تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛  این روزها برخی افراد که در حاشیه شهر شیراز زندگی می کنند از بوی نامطبوع فاضلابی که روی اعصابشان است، گلایه می کنند؛ بویی منزجر کننده که این روزها در اواسط روز یعنی زمانی که هوا رو به گرمای بیشتری رفته، زیاد تر شده و با روش کردن کولرها و سیستم های خنک کننده هوای آلوده و نامطبوع بیشتری وارد خانه ها می شود.
 مشکلات فاضلاب و بوی نامطبوعی که گاهی در سطح شهر یا اطراف آن به مشام می رسد، برای شهروندان و ساکنین محل بسیار آزار دهنده بوده و حتی گاهی اختلال در انجام کارهای روزمره را نیز رقم می زند.

مشکلات و مسائلی که در برخی مواقع مسئولین به هم پاسکاری می کنند و توپ آن را در زمین دیگری می اندازند.به گفته بعضی مردم محلی آن ها وقتی با شرکت آبفا صحبت می کنند یک جواب می شنوند و زمانی که مسئله را از  شهرداری جویا می شوند، پاسخ دیگری می گیرند.

دوربین شیرازه علت برخی بوهای حاشیه شهر شیراز را اینگونه ثبت کرده است. آیا مسئولین هم از پشت میز خود تکان خورده و این صحنه ها را ملاحظه کرده اند؟
این تصاویر نشان میدهد چطور سلامت مردم با بی مهری مسولین به خطر افتاده است.

جا دارد دادستانی محترم به نمایندگی از مدعی العموم به این مساله ورد کرده، ضمن برخورد با عاملان و مدیران کم کار، مساله بوی نامطبوع حاشیه شیراز را یکبار برای همیشه حل کنند.

پل شهید شقاقیان ورودی شهرک حجت آباد
پل شهید شقاقیان ورودی شهرک حجت آباد
کانال خروجی شهرک مهدی آباد ( کتس بس )  انتهای شهرک حجت آباد  ( جنب کارخانه نشسته ممتاز شیراز _این آدرس هست )
کانال خروجی شهرک مهدی آباد ( کتس بس ) انتهای شهرک حجت آباد ( جنب کارخانه نشسته ممتاز شیراز _این آدرس هست )
مسیر راه اب به سمت کمربندی سلطان آباد شیراز
مسیر راه اب به سمت کمربندی سلطان آباد شیراز
پل کمربندی مشرف به شهرک شهید آیت الله دستغیب
پل کمربندی مشرف به شهرک شهید آیت الله دستغیب
پل ورودی به شهرک سلطان آباد جنب پادگان هوایی ارتش
پل ورودی به شهرک سلطان آباد جنب پادگان هوایی ارتش

عکاس :
احمدرضا مداح
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
0
سلام واقعا ما اهالی شهرک دستغیب وگلها از بوی بد دچار عزاب هستیم وهیچ کسی به داد ما نمی رسد مسعولین فقط به فکر خودشان هستند
نظرات بینندگان