کد خبر: ۱۴۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
در چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

تجدید پیمان تکاوران چترباز تیپ 55 هوابرد با آرمانهای شهدا

تکاوران چترباز تیپ 55 هوابرد در راستای تحقق تدابیر فرماندهی ولایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارتقاء توان رزمی، با پیاده روی در دو مسیر 15 کیلومتری و حضور در مقبره یادبود شهدای گمنام با آرمانهای مقدس آنان تجدید میثاق کردند.

به گزارش شیرازه هب نقل از روابط عمومی تیپ55 هوابردچتربازان تیپ 55 هوابرد در راستای تحقق تدابیر فرماندهی ولایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ارتقاء توان رزمی  و بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با پیاده روی در دو مسیر 15 کیلومتری در کوهستان های اطراف شیراز و حضور در بنای یادبود شهدای گمنام در پارک کوهستانی نور ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس بار دیگر توان رزمی خود را آزمودند. 
تجدید پیمان تکاوران چترباز تیپ 55 هوابرد با آرمانهای شهدا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس
سرهنگ ستاد بابک زرین کلاه فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن عرض خداقوت به چتربازان تیپ گفت: امروز ورزش و ورزیدگی را بهانه کردیم و یاران خود را همراه و هم¬پا ساختیم و از پیچ و خم راه گذر کردیم تا به گنجینه¬ی اسرار وطن رسیدیم، گنجینه ها بر فراز تپه به خاک خفته بودند و ما محو در گمنامی سربازان وطن شدیم و خستگی راه را فراموش کردیم و اینچنین شور شهادت در جان کارکنان غیور تیپ 55 هوابرد زنده شد. 

وی تأکید کرد:  شهدا رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل نمی تواند ببیند. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهیمد پویایی را سرلوحه هستی خویش قرار داد و آنکه از شهید جز لقب و نامی نمیداند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که بنام شهیدی آذین شده خوش می¬دارد. اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است؛ فریادی که ریشه در  " هَل مِن ناصِرِ یَنصُرُنی" سید الشّهدا دارد.
تجدید پیمان تکاوران چترباز تیپ 55 هوابرد با آرمانهای شهدا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس
فرمانده تیپ 55 هوابرد در ادامه افزود: این تیپ با تقدیم 2350 شهید گلگون کفن، برگ زرینی بر دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده است و همواره پادررکاب اسلام و انقلاب و وطن آماده جان فشانی تحت زعامت حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی معظم کل قوا می باشد.

تجدید پیمان تکاوران چترباز تیپ 55 هوابرد با آرمانهای شهدا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس




نظرات بینندگان