کد خبر: ۱۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سردار بوعلی:

اگر کسی امروز فکر کند رسانه مزاحم است، مشکل دارد/ این رسانه است که رقابت و شور را ایجاد و واقعیت‌ها را بیان می‌کند

جانشین سپاه فجر استان فارس گفت: من به رسانه اعتقاد دارم و تمام کارهایی که امروز انجام می‌شود، توسط رسانه تبیین می‌شود. این رسانه است که رقابت و شور را ایجاد و واقعیت‌ها را بیان می‌کند.
به گزارش شیرازه، سردار یدالله بوعلی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس ظهر امروز، در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه به موارد مطرح شده در خصوص مشکلات جامعه خبرنگاران در این جلسه اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از مشکلات به ما باز می‌گردد و برخی دیگر هم این چنین نیست اما با توجه به آیین پاسداری هر جا که می‌توانیم مؤثر باشیم، نقش ایفا می‌کنیم.

سردار بوعلی با عنوان اینکه از نقد استقبال می‌کنیم گفت: اساساً یکی از اشکالاتی که در مواجه با نقد و انتقاد داریم این است که وقتی چیزی به ما برمی‌خورد و نقد می‌شود به جای اینکه خیرخواهانه و دوستانه جواب دهیم، به دنبال تلافی هستیم. اگر حق هستیم و دلیل و منطق داریم باید دفاع کنیم و اگر نداریم چرا باید مقابل آن ایستادگی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه سخنان خود تأکید کرد: مدیر خوب باید حضور میدانی داشته باشد و همدلی و رقابت ایجاد کند و وقتی این‌گونه‌ شد، هم‌افزایی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در روزهای سخت در کنار مردم باشیم، گفت: برای مشکل‌گشایی مردم به هم کمک کنیم تا بتوانیم گامی در این راستا برداریم.

اگر کسی امروز فکر کند رسانه مزاحم است مشکل دارد 

جانشین سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: من به رسانه اعتقاد دارم و تمام کارهایی که امروز انجام می‌شود، توسط رسانه تبیین می‌شود و این رسانه است که رقابت و شور ایجاد و واقعیت‌ها را بیان می‌کند. اگر کسی امروز فکر کند رسانه مزاحم است مشکل دارد و اینقدر ضعف دارد که فکر می‌کند اگر با رسانه باشد ضعف‌های او برملا می‌شود وگرنه کسی که به کار خودش ایمان داشته باشد و تکلیفش را انجام دهد، رسانه‌ها هم به او کمک می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه هرکسی وجدان داشته باشد، سعی می‌کند حقیقت‌ها را بیان کند، اظهار داشت: اعتقاد داریم قریب به اتفاق وجدان‌های بیدار در جامعه رسانه‌ای زیاد هستند که اگر تعامل خوبی داشته باشیم آنان حقایق را بیان می‌کنند.

سردار بو علی با عنوان اینکه راهبردها و رویکردهای امروز جهان غرب در مواجهه با جهان سوم و جهان اسلام تبیین شود گفت : آنچه که در جهان اسلام توسط تروریست‌ها رخ داد، برای بدنام کردن اسلام و بر اساس تئوری بود که چند سال قبل ارائه و مقدمات آن فراهم شد و در نهایت همه چیز علنی شد و از هیچ چیز هم ابایی نکردند.

جانشین سپاه فجر فارس ضمن گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: نقشه های غرب به دلیل وجود نیروهای تربیت شده در جهان اسلام به دست شهید سردار قاسم سلیمانی مهار شد و اگر چنین اتفاقی نمی‌افتاد چه بر سر می آمد.

سردار بوعلی ضمن عنوان اینکه تنها ۲ درصد جمعیت سوریه شیعه بودند تاکید کرد: با این وجود، همه مشاهده کردیم که داعش چه جنایت‌هایی که در این کشور انجام نداد. آن وقت اگر پای داعشی‌ها به کشورمان باز می‌شد چه جنایت‌های وحشتناک‌تری که مرتکب نمی‌شدند.

وی تصریح کرد: پس اگر امروز این نقشه غرب مهار شده است باید قدردان سردار سلیمانی باشیم که متعلق تنها به ایران و جهان اسلام نیست بلکه متعلق به همه تاریخ چه قبل، چه هم اکنون و چه بعد از آن است.

به گفته سردار بوعلی هدیه دموکراسی آمریکا چیزی جز استثمار و اشغال کشورهای جهان سوم نیست و اساساً نگاه غرب به شرقی‌ها یک نگاه درجه سه بوده و  آنان را به‌عنوان یک شهروند درجه سوم می‌شناسند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه رسانه باید نگاه غرب به اسلام و جهان سوم را بشناسد افزود: ما میراث‌دار قرن‌ها فرهنگ و تاریخ و تمدن هستیم و اسلام را زودتر و بهتر از بقیه مردمان پذیرفتیم و تشیع را کامل قبول کردیم زیرا اسلام استوار بر منطق، عاطفه و فرهنگ است و ایرانی‌ها هم منطق، هم عاطفه و هم فرهنگ داشتند و به همین دلیل به راحتی اسلام را پذیرفتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ اکراهی در دین نیست و مسلمانی که اکراه داشته باشد، مسلمان نیست خاطرنشان کرد: اصول دین را باید در قلب خود بپذیریم و هیچ اکراهی در این رابطه پذیرفته نیست.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم از پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس توسط جانشین فرمانده سپاه فجر رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان