کد خبر: ۱۴۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
مدیرکل زندان‌های فارس:

خیرین ۸۰ قلم قرآنی به زندان‌های فارس هدیه کردند

مدیرکل زندان‌های فارس از اهدای ۸۰ دستگاه قلم قرآنی توسط خیرین شیرازی به این اداره کل با هدف استفاده در زندان‌های استان، خبر داد.
به گزارش شیرازه، اسحاق ابراهیمی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه آموزش‌های غیر حضوری قرآن کریم، تعداد ۸۰ دستگاه قلم قرآنی استاد «بهرام پور» از محل کمک‌های خیرین شیرازی، تهیه و بین زندان‌های تابعه توزیع شد.

او با اشاره به اینکه اجرای فعالیت‌های قرآنی یکی از مهمترین استراتژی‌های سازمان زندان‌ها در راستای اصلاح و تربیت زندانیان است، افزود:‌ آموزش‌های قرآن کریم گامی مهم و اساسی است که با هدف تغییر نگرش و رفتار زندانیان، کاهش آسیب‌ها و کاهش نرخ بازگشت به زندان دنبال می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی در زندان‌های استان فارس، در ۲ قسمت اجرایی می‌شود، افزود: بخش عمومی شامل روخوانی، روانخوانی و مفاهیم و بخش اختصاصی شامل حفظ، قرائت و تجوید است و مسابقات قرآنی و طرح‌های قرآنی نظیر «صبح روشن» نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های فارس همچنین تصریح کرد:‌ جمع کل قلم‌های قرآنی موجود در زندان‌های این استان ۱۱۱ دستگاه است و تعداد ۱۱ دستگاه مرجع قرآنی نیز در زندان‌ها موجود بوده و مورد استفاده زندانیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان