کد خبر: ۱۴۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

بازدید سردار فدوی از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس فارس می‌تواند جلوه‌های واقعی دفاع مقدس را به جامعه منتقل کند
 سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس، گفت: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس امری ارزشمند و خوب است که می تواند ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس را برای کسانی که آن فضا را درک نکردند، ترسیم کند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم، گفت: بسیاری از افراد جامعه دوران دفاع مقدس، انقلاب، امام و رویدادهای اوایل انقلاب را ندیدند و حتی برخی از بزرگان ما و چنین نمایشگاه‌ها با استفاده از هنر می‌تواند حس آن دوران ارزشمند را به نسل‌های جوان منتقل کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استان فارس مهد هنر است و هنرمندان بسیار شاخصی دارد، گفت: از طریق هنر می‌توان جلوه‌های واقعی دفاع مقدس و دستاوردهای آن را به جامعه و جوانان منتقل کرد.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار می‌توانند حس و درک تازه‌ای نسبت به دفاع مقدس داشته باشند، تصریح کرد: جلوه‌های دفاع مقدس جلوه‌های والا و بزرگی بودند که از طریق هنر می‌توان آنها را منتقل و اشاعه کرد.

وی افزود: استان فارس می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های هنری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور شاخص شود چراکه این استان از دیرباز دارای هنر بوده است.

سردار فدوی اظهارداشت: سال گذشته چهل سالگی انقلاب را داشتیم و امسال نیز چهل سالگی دفاع مقدس را داریم که این چهل سالگی به معنای این است که در این چهل سال به لحاظ اعتقادات و باورها و به لحاظ اقداماتی که کردیم به یک تکیه گاه محکمی رسیدیم که این تکیه گاه بر گرفته از ارزش‌های امام حسین(ع) است که تمامی آنها را می‌توانیم در 8 سال دفاع مقدس ببینیم.

نظرات بینندگان