کد خبر: ۱۴۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

فوت شاطر کوهچناری هنگام کار با دستگاه خمیر ساز/ کشف گنج یاب ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق در فیروزآباد

مهم‌ترین حوادث روز استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
  مهم‌ترین حوادث روز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف موتورسیکلت قاچاق ۳ میلیارد ریالی در لارستان
فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان لاستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری شهرستان لارستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت خارجی و بدون پلاک مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند موتورسیکلت را توقیف کنند، ادامه داد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در لامرد
فرمانده انتظامی لامرد گفت: محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از سواری پژو ۴۰۵، کشف شد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به کشف محموله میلیاردی قاچاق در لامرد، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه انتظامی چاهورز این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، جعبه‌های بسته بندی شده حاوی ۲۰۰ قلم مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و تعدادی پوشاک خارجی و بدون مدارک قانونی و گمرکی کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ زارع پور با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق، یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات شهروندان است.

سارق کابل و تاسیسات کارگاهی با ۲۰ فقره سرقت روانه زندان شد
فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و تاسیسات کارگاهی با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز درباره دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در باغ‌ها و کارگاه‌های نیمه کاره در بخشی از مناطق شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی بخش ارژن پس از هماهنگی قضائی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بازرسی از مخفیگاه متهم، ۷ تن ورق فلزی سوله سازی، ۳۰۰ کیلو کابل‌های آلومینیومی برق فشار قوی، ۵۰۰ کیلو کابل فیبر نوری، ۱۰۰ کیلو سایر کابل‌های مخابراتی، ۸ عدد پروژکتور، ۶ عدد درب آلومینیومی و سایر تجهیزات کارگاهی کشف شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کرد، ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه، ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق در خنج
فرمانده انتظامی خنج از کشف ۶۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج درباره کشف گوسفندان قاچاق در خنج، اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل گوسفند مشکوک و آن‌ها را توقیف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو‌ها حامل ۶۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.
فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۵۴ کیلو تریاک در لارستان
فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۵۴ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف تریاک در لارستان، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری c ۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵۴ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در سپر جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف گنج یاب ۱۰ میلیارد ریالی قاچاق در فیروزآباد
فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد درباره کشف گنج یاب قاچاق در فیروزآباد، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل مسکونی خود یک دستگاه گنج یاب قاچاق مخفی کرده است که موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، موفق شدند یک دستگاه گنج یاب قاچاق کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه طبق اعلام نظر کارشناسان قیمت کالای قاچاق کشف شده، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فوت شاطر کوهچناری هنگام کار با دستگاه خمیر ساز
فرمانده انتظامی کوهچنار از فوت شاطر ۳۰ ساله کوهچناری در هنگام کار با دستگاه خمیر ساز خبر داد.

سرهنگ لطف اله محمدی فرمانده انتظامی کوهچنار درباره مرگ شاطر هنگام کار با دستگاه خمیر سازدر کوهچنار، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه در نانوایی، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که شاطر ۳۰ ساله نانوایی در هنگام کار با دستگاه خمیر ساز به شدت دچار حراحت شده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه فرد مجروح بوسیله عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، گفت: مصدوم به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

فرمانده انتظامی کوهچنار با بیان اینکه جسد برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، ادامه داد: شهروندانی که در این صنف مشغول فعالیت هستند لازم است نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان