کد خبر: ۱۴۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

اهدای 14 سری جهیزیه به زوج های جوان لارستانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اهدای 14 سری جهیزیه به زوج های جوان لارستانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد.
به گزارش شیرازه؛ فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اهدای 14 سری جهیزیه به زوج های جوان لارستانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد.
سرهنگ پاسدار امیر جاهدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در دومین سال پیاپی  و در ادامه ی طرح اهدای جهیزیه ، دومین مرحله ی طرح ازدواج آسان در سال 99 با اهدای 14 سری جهیزیه به زوج های جوان لارستانی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس انجام شد.
 وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی است و این اقدام با هدف ترویج امر مقدس ازدواج  و حمایت از کالای داخلی در سال جهش تولید انجام شده است.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: تمام کالاهای تهیه شده در این طرح از قبیل فرش، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی،  جاروبرقی، بخاری گازی  و سایر ملزومات خانگی، از کالای های باکیفیت ایرانی است  که  با قیمت 40% کمتر از  بازار در اختیار نوپیوندان عزیز قرار گرفت و همین موضوع به کم کردن هزینه زندگی برای زوج های جوان کمک شایانی نموده است.
جاهدی افزود: هر سری جهیزیه در این مرحله از طرح ازدواج آسان شامل 12قلم کالای ایرانی به ارزش ریالی 15 میلیون تومان می باشد که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مشارکت  زوج های جوان و خیرین تهیه شده است.
لازم به ذکر است پیش از این مرحله ، 60 سری جهیزیه در قالب طرح ازدواج آسان در سالهای 98 و اردیبهشت ماه سال 99 که قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آن را تهیه نمود، توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان به زوج های جوان اهدا شده بود.

نظرات بینندگان