کد خبر: ۱۴۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

کشف 5 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان" مهر"/ مزاحم اینستاگرامی در تور اطلاعاتی پلیس فتا/ سرقت وانت نيسان در شيراز و كشف در فراشبند

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کشف 5 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان

کشف 5 میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان" مهر"

فرمانده انتظامي شهرستان "مهر" از کشف 699 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان "مهر" خبر داد.

سرهنگ "عظیم اله کرمی" گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و كنترل محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامي اين شهرستان حين ایست و بازرسی خودروهاي عبوري، به یک سواري پژو پارس مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

سرهنگ "كرمي" با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، 699 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق کشف كنند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" افزود: در این راستا راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

مزاحم اینستاگرامی در تور اطلاعاتی پلیس فتا

فردی که با راه اندازی صفحات متعدد اینستاگرام، مزاحمت سایبری ایجاد می‌كرد توسط پلیس فتا شهرستان فسا شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فسا در تشریح این خبر، اظهار کرد: با ارجاع یک فقره پرونده قضائی با موضوع تهدید و ایجاد مزاحمت از طریق صفحات اینستاگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "رستمي" افزود: با اقدامات فنی انجام شده، متهم که از بستگان شاکی بود در کمترین زمان توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و با پرونده متشکله تحویل دادسرا شد.

این مقام انتظامی گفت: مجرمان سایبری که فضای مجازی را بستر مناسبی برای دستیابی به اهداف خود قرار می دهند، آگاه باشند كه کارشناسان پلیس فتا ردپای آنها را در سايت‌هاي مختلف شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد مي‌كند.

سرقت وانت نيسان در شيراز و كشف در فراشبند

فرمانده انتظامي "فراشبند" از كشف خودرو وانت نيسان سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "كرامت‌اله برومندي" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي فراشبند حين گشت زني در محورهاي مواصلاتي، به يك خودرو وانت نيسان كه به صورت بلاصاحب در كنار جاده رها شده بود مشكوك شدند.

وي با بيان اينكه از طريق سامانه سرقت استعلام كه مشخص شد خودرو مذكور در شهرستان شيراز مورد سرقت قرار گرفته است، افزود: تلاش براي دستگيري سارق ادامه دارد.

سرهنگ "برومندي" با بيان اينكه مالك خودرو شناسايي شده است، گفت: برخورد با سارقان از اولويت انتظامي شهرستان مي باشد و از شهروندان درخواست مي‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات را با سامانه 110 و با مراجعه حضوري به پليس اطلاع دهند.

اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در"لارستان"

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پيشگيري از کاهش جرايم خبر داد.

سرهنگ "داود امجدي" گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستاي برخورد با مخلان نظم و امنيت، با بهره‌گيري حداكثري از توان انتظامي و عملياتي خود، طرح ارتقا امنيت اجتماعي را با قدرت و جديت اجرا كردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران انتظامي اين شهرستان موفق شدند ضمن دستگيري 6 خرده فروش و قاچاقچی، 10 كيلو و 300 گرم انواع مواد مخدر را نيز كشف كنند.

سرهنگ "امجدي" عنوان داشت: توقيف 37 دستگاه وسايل نقليه متخلف، دستگيري 2 سارق و كشف 5 فقره انواع سرقت و كشف 52 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق از ديگر نتايج اين طرح بود.

فرمانده انتظامی "لارستان" خاطر نشان كرد: موفقيت پليس در اجراي طرح‌هاي ارتقا امنيت اجتماعي حاصل همكاري صميمانه مردم فهيم اين شهرستان است و ان شا الله با اين تعامل سازنده در آينده شاهد پاك شدن همه محلات جرم خيز از وجود افراد هنجارشكن خواهيم بود.

وي از شهروندان درخواست كرد در صورت مشاهده افرادي که اقدام به تهیه، مصرف و توزیع مواد مخدر می کنند گزارش آن را سريعا از طریق تلفن 110 به پليس اعلام كنند تا در كمترين زمان ممكن نسبت به دستگيري مجرمان اقدام شود.

73 راس گوسفند قاچاق در"خرمبيد" كشف شد

فرمانده انتظامي "خرمبيد" از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف 73 راس گوسفند قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "حميد جوكار" با اعلام اين خبر گفت: مأموران انتظامی اين شهرستان حین كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يك دستگاه كاميون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقيف كردند.

وي ادامه داد: پس از بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد اين كاميون حامل 73 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشكي است.

فرمانده انتظامي شهرستان "خرمبيد" با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير شد، گفت: كارشناسان ارزش احشام مكشوفه را 2 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

پرايد حامل 19 كيلو ترياك به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي "لارستان" از توقيف سواري سمند و كشف 19 كيلو ترياك در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "داود امجدي" بيان كرد: ماموران انتظامي پاسگاه "چهاربركه" اين شهرستان در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودروهاي عبوري، به يك سواري سمند مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ "امجدي" با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، 19 كيلو ترياك كشف و 2 نفر در اين خصوص دستگير شدند، عنوان داشت: متهمين تحويل مراجع قضائي شدند.

اين مقام انتظامي از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن110 در اختیار پليس قرار دهند.

توقيف پرايد و كشف 40 كيلو ترياك در"آباده"

فرمانده انتظامي "آباده" گفت: با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر، يك سواري پرايد توقيف و 40 كيلو ترياك كشف شد.

سرهنگ "خسرو رزمجويي" گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، به يك سواري پرايد مظنون و آن را متوقف كردند.

وي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، 40 كيلو ترياك که به صورت ماهرانه‌اي در قسمت‌هاي مختلف جاسازي شده بود كشف شد، گفت: در اين خصوص يك قاچاقچي دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ "رزمجويي" تأكيد كرد: پليس در راستاي برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و مبارزه بي‌امان با اين پديده شوم، از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.


نظرات بینندگان