کد خبر: ۱۴۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دبیر مجمع جهانی «حضرت علی اصغر (ع)» استان فارس خبر داد؛

برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» با سبک متفاوت در ۶۵۰ نقطه فارس/ ثبت نام باشگاه «شیرخوارگان حسینی (ع)»

صبوری گفت: همایش «شیرخوارگان حسینی» امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا و با سبکی متفاوت در ۶۵۰ نقطه فارس در نخستین جمعه از ماه محرم برگزار شد.
«شاهرخ صبوری»، با اشاره به  جایگاه فارس در برگزاری مراسم‌ «شیرخوارگان حسینی (ع)» در جمع خبرنگاران گفت: فارس، طی هشت سال گذشته در برگزاری این مراسم، مقام نخست کشور را کسب کرده است.

دبیر مجمع جهانی «حضرت علی اصغر (ع)» استان فارس افزود: نخستین روز دهه محرم با عنوان حضرت علی اصغر (ع) مزین شده است که امسال برای هفدهمین سال در فارس مراسمی به این مناسبت برگزار خواهد شد.
برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» با سبک متفاوت در ۶۵۰ نقطه فارس/ ثبت نام باشگاه «شیرخوارگان حسینی (ع)»
وی اضافه کرد: همایش «شیرخوارگان حسینی» امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا و با سبکی متفاوت در ۶۵۰ نقطه فارس در نخستین جمعه از ماه محرم برگزار شد.

صبوری اعلام کرد: سیمای فارس نیز برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» در حرم مظهر شاهچراغ (ع) را که بدون حضور مردم برگزار شد از ساعت 10 صبح پخش کرد.

وی با اشاره به شعار منتخب امسال برای مراسم سوگواری ماه محرم بیان کرد: این مراسم امسال در استان فارس با شکوه تمام و با شعار «هر خانه یک حسینیه» برگزار گردید.

دبیر مجمع جهانی «حضرت علی اصغر (ع)» استان فارس از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در ایام محرم خبر داد و گفت: مردم می توانند با تهیه بسته های معیشتی و یا کمک نقدی به دبیرخانه مجمع جهانی «حضرت علی اصغر (ع) استان در تداوم این کمک مومنانه سهیم باشند.

صبوری اعلام کرد: پویش «سربازان در گهواره» نیز در استان برگزار خواهد شد که خانواده ها می توانند با ارسال پیامک محتوی نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد فرزندان خود به شماره ۳۰۰۰۸۰۰۲۳۳ آنها را در باشگاه «شیرخوارگان حسینی (ع)» ثبت نام کنند.

پایان پیام/664

نظرات بینندگان