کد خبر: ۱۴۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
معرفی استارتاپ های موفق استان فارس؛

مدیر عامل «حسابفا» اولین حسابداری ابری ایران: مزیت سیستم های ابری در دسترس بودن در هر زمان و مکان است و نیازی به نصب ندارد

نرم افزار«حسابفا» از جمله نرم افزارهای حسابداری آنلاین، ارزان، آسان و ایمنی است که از سوی نخبگان شیراز تولید و ارائه شده؛ این نرم افزار بدون محدودیت مکان و زمان توانسته حدود 20 هزار کاربر را جذب نماید،حسابفا فرصت انتخاب را به صورت رایگان و به مدت 15 روز در اختیار کاربران قرار می دهد.
به گزارش پایگاه تحلیلی- خبری "شیرازه"،این روزها با توجه به شیوع بیماری کرونا، مسائل و مشکلات اقتصادی بیش از پیش نمایان شده و ضروریست که با بکارگیری شیوه های نوین خدماتی از صرف هزینه و زمان کم کرد. نرم افزار«حسابفا» یک محصول استارتاپ قدرتمند با شیوه دانش بنیان و دانش روز می باشد که برای اولین بار در ایران توسط این تیم شیرازی تولید و عرضه شده است.در ادامه صحبت های محمد هاشم مسعودی، مدیر عامل حسابفا را در خصوص مزایای این نرم افزار از نظرتان می گذرد:

لطفا بیوگرافی خود را بگویید، بفرمایید در چه زمینه ای فعالیت دارید و از چه زمانی شروع به کار کردید؟
محمد هاشم مسعودی هستم،متولد 1365دارای مدرک تحصیلی نرم افزار و کارشناسی ارشد(MBA) مجموعه ما حدود 15 سالی می شود که تحت عنوان «سیستم های رایانه ای فراگیر» با نرم افزارهای آزمون شروع به کار نموده و همچنان  فعالیت دارد.ما در بکارگیری و استفاده از نرم افزارهای آزمون توانستیم صفر تا 100 آن را مثلا از مرحله ثبت نام تا زمان برگزاری آزمون و در نهایت اعلام نتیجه دنبال کنیم؛به طوری که مشتریان زیادی را از مدارس تا وزارتخانه ها جذب نمودیم. به این ترتیب مجموعه ما از ۵ سال پیش وارد عرصه جدیدتری شد و  نرم افزاری در زمینه حسابداری تولید و ارائه کرد. اکثر نرم افزار های حسابداری تولید شده در کشور سنتی بودند چراکه تاکنون حسابداری ابری در ایران تولید نشده بود. مزیت سیستم های ابری در دسترس بودن در هر زمان و مکان می باشد، نیازی به نصب ندارد و کاربران می توانند با هر وسیله ای مثل گوشی ، تبلت و لب تاپ با آن کار کنید.
«حسابفا»اولین حسابداری ابری در ایران
هم اکنون تحت چه شرایطی مشغول به کار هستید؟
از آنجایی که در این زمینه ما استارت آپ هستیم و ذات سیستم های استارت آپ نیروهای کم و چابک می باشد، تمام نیروها نقش کلیدی در مجموعه ما را دارند.
 
 مزیت نرم افزار  «حسابفا»  در نرم افزارهای مالی مطرح بفرمایید؟
در این سیستم شما بدون نصب می توانید در کمتر از ۵ دقیقه سیستم مالی خود را راه اندازی کنید. دیگر نگران نخواهید بود که داده های شما از بین برود. این سیستم به صورت خودکار و روزانه پشتیبان گیری شده و  در سرور های مختلف این بکاپ ها نگهداری می شود. همیشه با آخرین نسخه نرم افزار کار می کرده و نیازی به پرداخت هزینه ای برای پشتیبانی سالانه نیستید. به همین خاطر کسب و کارهای کوچک نیز خیلی راحت می توانند با این سیستم کار کنند.
«حسابفا»اولین حسابداری ابری در ایران
در سیستم نرم افزار «حسابفا»تمامی امکانات لازم در زمینه حسابداری به راحتی و با ارزن ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرد،این سیستم توانسته تنها در مدت زمان پنج سال حدود 20 هزار کاربر را جذب نماید و در لیست سیستم های موفق مالی قرار بگیرد.یکی از دلایل بارز آن هم ارائه تمام خدمات حسابداری باهزینه تنها 25 هزار تومان می باشد.از خصوصیت دیگر این نرم افزارها ایجاد ارتباط و تعامل با شرکت های مختلف می باشد تا به صورت تخصصی در زمینه مالی با یکدیگر تعامل داشته باشند که البته مزایای دیگری را هم در توسعه استارتاپ ها به دنبال دارد.از طرفی ابزار مناسبی محسوب می شود چرا که در این وضعیت کرونایی موقعیت مناسبی را ایجاد نموده است. نرم افزار«حسابفا» به دلیل مزیت های فراوانی که دارد، آن را به صورت رایگان به مدت 15 روز در اختیار کاربران قرار داده ایم تا کاربران بتوانند در فرصت مناسب و با شناخت بیشتری برای انتخاب و بکارگیری آن تصمیم گیری نمایند.
 
به ویژگی های فضاهای ابری آنلاین اشاره کنید:
در این سیستم ها همه اطلاعات بروزرسانی شده و امکانات آن در ابعاد کوچکتر بدون محدودیت فضا و مکان  با قیمت مناسب ارائه می شود، یکی از مهمترین خصوصیت سیستم های ابری ارزان بودن آن است. جا دارد اشاره کنم این ارزان بودن دلیل بر کیفیت کم این سیستم ها نیست چراکه ذات آن ارزان می باشد. مثلا جالب بدانید شرکت "ماکروسافت"خدمات آفیس را به صورت ابری ارائه می دهد با هزینه حدود ۷ دلار در ماه که اگر به تناسب حقوق آن را مقایسه کنید عددی کمتر از ۷ هزار تومان در ماه و خیلی از نرم افزارهای مطرح دیگر هم با همین قیمت های پایین خدمات بسیار حرفه ای را ارائه می دهند.

این ویژگی منحصر به فرد سیستم های ابری به ما انگیزه داد برای اولین بار در کشور حسابداری ابری را تولید کنیم. از دیگر مزیت هایی این سیستم ها همین طور که اشاره کردم نیاز به نصب ندارد،به طور اتوماتیک  از دیتاها بکاپ گرفته می شود و در هر زمان و هر مکان می توان به آن دسترسی داشت.این قابلیت ها موجب می شود که همه دنیا به مرور زمان خواسته و ناخواسته به سمت ابری شدن پیش روند.در سیستم های حسابداری با شیوه های قدیمی، اشخاص از طریق حساب و کتاب شخصی خود، استفاده از کاغذ یا تلفن از آخرین وضعیت مالی خود اطلاع می یابند اما با استفاده از این نرم افزار"حسابفا" در کسری از ثانیه حساب و کتاب را فقط با ارسال یک لینک امکان پذیر می نماید و شما می توانید از راه دور تعامل ایجاد کنید،همچنین برای تسویه حساب و کتاب های خود و پرداخت فاکتور ها می توانند از خدمات نوین پرداخت آنلاین استفاده نمایید که البته بزرگترین مزیت آن ثبت اتوماتیک سند های حسابداری می باشد.
 «حسابفا»اولین حسابداری ابری در ایران
آیا تاکنون از سوی ارگان یا نهادی حمایت شده اید،در این رابطه لازم است که چه کارهایی انجام شود؟
ما موفق شدیم از سوی شتاب دهنده «ثروت ستارگان»  مورد حمایت قرار بگیریم. این شرکت یکی از  بزرگترین سرمایه گذار های تخصصی حوزه "فین‌تک" می باشد. برای راه اندازی چنین سیستم هایی علاوه بر تلاش و کوشش فراوان به هزینه های میلیاردی نیاز است تا بتوان این سیستم را خلق،ایجاد و توسعه داد.
 
در این مسیر با چه موانع و مشکلاتی مواجه شدید و چگونه از آن عبور کردید؟
وقتی به این صنعت ورود کردیم با چالش های زیادی مواجه شدیم و یکی از مهم ترین آن این بود که کسب و کار های کوچک برای استفاده از سیستم های مالی ترس و واهمه سخت بودن داشتند و آنلاین بودن این نگرانی را بیشتر می کرد،لذا برای درک بهتر واژه های حسابداری تمام تلاش خود را می کنیم با ادبیات دیگری در بخش آموزش نگاه جدیدی را داشته باشند.

در زمینه حمایت از استارتاپ ها از سوی بخش خصوصی یا دولتی چه کارهایی باید انجام شود؟
در این زمینه می توان به بهینه سازی قوانین دولتی در ادارات مختلف مثل مالیات و بیمه اشاره کرد و علاوه بر این، ضروریست که دستگاه های متولی وضعیت فضاهای استارتاپ را درک کنند و در جهت شناخته شدن و توسعه آن ها بسته های حمایتی رسانه ای ارئه دهند.

گفتنی است،امکانات حسابداری آنلاین «حسابفا»، بر اساس استاندارد ها و نیاز های جامع کسب و کارهای داخلی طراحی و ارائه گردیده و کارکرد ساده و کاربرپسند آن، در کنار لیست هزینه های پایین و منعطف، از امکانات اصلی این سرویس برای استارت آپ ها محسوب می شود.
 برای مشاهده اطلاعات بیشتر این سیستم می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
www.hesabfa.com

انتهای پیام/
برچسب ها: حسابداری ، ابری ، شیراز
نظرات بینندگان