کد خبر: ۱۴۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
زنگ ها برای که به صدا در می آیند؟!

شمار مبتلایان کرونا ویروس در فارس از مرز 40 هزار نفر عبور کرد!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام فوت ۱۲ بیمار در شبانه روز گذشته، گفت: در حال حاضر ۷۸۵ بیمار کرونایی در بخش‌های بیمارستانی‎ استان تحت درمان قرار دارند.
به گزارش شیرازه، معاون بهداشت دانشگاه با اعلام گزارش روزانه این آمار در استودیو سلامت دانشگاه، گفت: با تلاش تیم‌های سلامت استان، تاکنون ۲۴۲هزار و ۱۷۳ نمونه در آزمایشگاه‌های تشخیصی استان بررسی شده که از این تعداد، ابتلای ۴۰ هزار و ۱۸۹ نفر به کووید ۱۹ به قطعیت رسیده است.
شمار مبتلایان کرونا ویروس در فارس از مرز 40 هزار نفر عبور کرد!
عبدالرسول همتی همچنین از بستری ۷۸۵ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان خبر داد و افزود: از این تعداد، ۱۰۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او در بخش دیگری از این گزارش به آمار جانباختگان این بیماری اشاره کرد و با ابراز تاسف از مرگ ۱۲ هم استانی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع آمار جانباختگان کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تاکنون را ۷۴۴ نفر اعلام کرد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون نیز به ۳۷هزار و ۱۶۶ نفر رسیده است.

او با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، ضمن تسلیت این ایام، از عموم مردم دعوت کرد تا برای سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، در صورت برگزاری و یا شرکت در آئین‌های سوگواری، نسبت به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها، دقت نظر ویژه داشته باشند.

محلات زیر، مواردی هستند که افراد مبتلا به کرونا، در ایام قبل از بستری تردد بیشتری داشته‌اند و از زرد تا قرمز این میزان تردد رو به افزایش است. هنگام مراجعه به این محله‌های پرخطر حتما موارد بهداشتی را با دقت تمام انجام دهید.

در ادامه پرخطر بر اساس تردد افراد کرونایی را مشاهده می کنید:

شمار مبتلایان کرونا ویروس در فارس از مرز 40 هزار نفر عبور کرد!


شمار مبتلایان کرونا ویروس در فارس از مرز 40 هزار نفر عبور کرد!
انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان