کد خبر: ۱۴۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سجادیان / یادداشت روز:

پاسداشت روز رهایی بخشانِ جان انسانها

سازمان حقوق بشر را باید از دست سیاست بازان رهاند و به رهایی بخشان حقیقی سپرد.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ پزشکان سرزمینم با ایثار و از خود گذشتگی، انسانها را از مرگ رهایی می بخشند و در جهان مایه مباهات هستند، آنها در برابر صدماتی که انسانها به جسم و روح یکدیگر وارد می کنند و یا حوادث غیرمترقبه دچار آنان میگردد، جان آنها را از مرگ رهایی می بخشند.

خداوند در قرآن کریم میفرماید « مَن قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِْ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فىِ الْأَرْضِ فَكَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا»، هركس، انسانی را بدون ارتكاب قتل یا فساد در روی زمین بكشد چنان است كه گویی همة انسانها را كشته و هركس انسانی را از مرگ رهایی بخشد چنان است كه گویی همة مردم را زنده كرده است.

لذا در دنیای امروز سیاسیون سیاست باز و قاتلان مرگ های خاموش و آشکار میلیون ها انسان که از حقوق بشر دم می زنند باید جایگاه خود را به رهایی بخش مرگ انسانها که همانا پزشکان متعهد هستند ،بسپارند.
 
 پزشکان سرزمین من، رزمندگان خط مقدم سلامت در جبهه های جنگ نظامی، روانی و بیولوژیکیِ سیاستمداران سیاست بازی که خود را مدافعان دروغین حقوق بشر می نامند، هستند.
چه خوب روزی(یکم شهریور) در جمهوری اسلامی ایران از این زیباتر که به روز پزشک نام گذاری شده است، روزی که خداوند پدر علم پزشکی را به جهانیان عطا فرمود و ابوعلی سینا افتخار جهان اسلام شد، این روز خجسته را به تمام پزشکان و فرشتگان الهی که برای نجات جان انسانها آفریده شدند تبریک عرض می کنم. 1399.06.01

نظرات بینندگان