کد خبر: ۱۴۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

430 میلیارد تومان تسهیلات با هدف ایجاد 20 هزار شغل در فارس اختصاص یافت

رئیس كمیته امداد امام خمینی(ره) كشور با اشاره به كسب رتبه برتر كشوری استان فارس در عرصه اشتغالز‌ایی مددجویان گفت: این مسئله سبب شد تا در سال جدید ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با هدف ایجاد ۲۰ هزار شغل برای استان فارس در نظر گرفته شود.
به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی كمیته امداد فارس، به‌مناسبت آغاز هفته دولت، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، اول شهریورماه از اداره کمیته امداد فارس بازدید و با مدیر کل این نهاد دیدار کرد. در این دیدار با برگزاری وبینار با رئیس کمیته امداد کشور از خدمات ارائه شده توسط این دستگاه و استانداری فارس تقدیر شد.

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در این وبینار با قدردانی از حمایت‌های استاندار فارس و تلاش وی در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان در استان، گفت: اتحاد و وحدت موجود در استان فارس با محوریت نماینده ولی فقیه و استاندار فارس و دیگر نهادهای استان از برکات و عنایت لطف الهی است.

وی افزود: پیگیری‌های مجدانه در عرصه اشتغال مددجویان و کسب رتبه برتر کشوری، ایجاد ۱۲ هزار شغل در سال گذشته و ارائه ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سبب شد تا در سال جدید ۴۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با هدف ایجاد ۲۰ هزار شغل برای استان فارس در نظر گرفته شود.

بختیاری با اشاره به نوآوری‌های خوب استان فارس در زمینه مسکن مددجویان نیز گفت: در رابطه با توانمندسازی مددجویان، رکن اول آن اشتغال و رکن دوم آن مسکن است که استان فارس در رکن دوم نوآوری‌های خوبی به وجود آورده است و خیران ارزشمندی دارد.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سه جانبه فی مابین سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری فارس گفت: کلنگ ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان فارس با اولویت مددجویان کمیته امداد در استان به زمین زده شد که گامی اساسی و بزرگ بود.

وی اضافه کرد: با این اقدام شایسته امیدواریم تا پایان بهره‌برداری آن شاهد این اتفاق خوب باشیم که در استان فارس هیچ مددجویی فاقد مسکن نیست.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت با ابراز خرسندی از برنامه‌های اجرا شده در امداد کشور گفت: کسب نتایج خوب و رتبه‌های برتر کشوری توسط این نهاد حاصل این مهم است که توانمندسازی را سرلوحه کار خود قرار داده است و هر روز از افراد تحت حمایت آن کاسته می‌شود.

وی بیان كرد: استان فارس در اکثر موارد با کمک دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حکومتی، موفق به کسب رتبه اول و برتر کشوری شده است که این رتبه‌ها در نتیجه حمایت از نیازمندان در قالب‌های مختلف اکرام، مسکن، اشتغال و ... به دست آمده است.

استاندار فارس پس از دریافت لوح تقدیر از سوی رئیس کمیته امداد کشور این امر را حاصل خدمات دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی مثبت عملکرد آنان دانست و اضافه کرد: خدمت به جامعه نیازمند و مستمند، افتخار بزرگی است که امیدوارم روزی را به واسطه این خدمات موثر جشن بگیریم که هیچ نیازمند و مددجوی تحت حمایتی در استان وجود نداشته باشد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار نیز محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس آماری از توفیقات کمیته امداد فارس طی ۴ ساله گذشته ارائه داد.
انتهای پیام
نظرات بینندگان