کد خبر: ۱۴۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
شهردار صدرا در مراسم آغاز به کار ناحیه 2 شهرداری صدرا؛

رونق خدمات رسانی و پاسخ به انتظارات مردمی با راه اندازی ناحیه 2 شهرداری صدرا

به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم در فاز 2 شهر صدرا با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر صدرا،معاونین و مدیران شهرداری و جمعی از فعالان اجتماعی فاز 2 صدرا؛ ناحیه 2 شهرداری فعالیت خود را آغاز نمود.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، در ابتدای این مراسم مهندس صادقی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا، باتشکر از پیگیری های شهروندان و فعالان اجتماعی فاز 2 شهر صدرا گفت: شهروندانی که با دلسوزی به دنبال حل مشکلات منطقه و مردم هستند، در واقع یاوران شورا در سطح شهرند که در سالهای اخیر در تعامل سازنده با شورای اسلامی شهر به دنبال پیشرفت این منطقه بوده اند که قدردان پیگیری های آنان و همیاری صورت گرفته هستیم.
وی با اشاره به آغاز به کار ناحیه 2 شهرداری صدرا گفت: هنوز در ابتدای مسیر خدمت رسانی به مردم هستیم و این اتفاق گام مقدماتی است برای رونق در فاز 2 شهر صدرا و کاهش مراجعات مردمی به فاز یک است که لازم است شهرداری صدرا به صورت عملیاتی آن را تقویت و رونق ببخشد. برای ما میزان رضایت شهروندان خواهد بود و امیدواریم که با افتتاح این مجموعه بخشی از مشکلات مردم این منطقه حل شود و قطعاٌ حضور مسئولان و کارشناسان در این مکان به صورت نمادین نخواهد بود.
ایشان با اشاره به مشکلات در افتتاح این پروژه افزود: همیشه موانعی در مسیر این گونه پروژه ها و گره گشایی از مشکلات مردم وجود دارد که عزم ما مرتفع کردن آن و حضور واقعی در فاز 2 می باشد. این مهم را در اولویت گذاری پروژه های عمرانی در فاز 2 شروع نموده ایم و همچنان ادامه می دهیم اما نکته مهم این است که خارج از توان و پتانسیل خود صحبت نکنیم و به مردم دروغ نگوییم چرا که وعده های توخالی و دروغ توهین به مردم است و مردم به روشنی عملکرد ما را ارزیابی می کنند.
سپس دکتر پرنیان ضمن بیان مشکلات و نیازمندی های اساسی و به حق شهروندان صدرا و به خصوص مردم فاز 2 گفت: با اشراف بر مشکلات مردم و ارتباط بی واسطه با شهروندان و فعالین اجتماعی تلاش نموده ایم براساس نیازهای گسترده و اعتبارات محدود، مرتفع نمودن بخشی از مشکلات را در دستور کار قرار دهیم تا انشاءالله شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر شهر صدرا به خصوص فاز 2 باشیم برهمین اساس 60 درصد از بودجه عمرانی مصوب سال 99 را به فاز 2 اختصاص دادیم.

رونق خدمات رسانی  و پاسخ به انتظارات مردمی با راه اندازی ناحیه 2 شهرداری صدراایشان با تشکر از دکتر حاجی پور مدیر عامل شرکت عمران عنوان کرد: خوشبختانه با تعامل مثبتی که بین شهرداری،شورای اسلامی شهر و شرکت عمران به وجود آمده و باتوجه به مذاکرات و دستورات دکتر طاهر خانی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهر سازی، می توانیم از اعتبارات شرکت عمران به موازات انجام پروژه های بزرگ در عملیات عمرانی درون شهری نیز استفاده کنیم که امیدواریم ثمره این همکاری خیر و برکت برای شهر و خدمت رسانی بهتر به شهروندان باشد.
وی با بیان مراحل قانونی انجام یک پروژه افزود: پس از برآورد هزینه های پروژه، زمان زیادی صرف تشریفات قانونی برگزاری مناقصه و بعضاٌ تجدید مناقصه می شود و از طرفی نوسانات قیمتها در بازار، تأثیر زیادی بر کاهش حضور و عدم قبول ریسک برخی از پیمانکاران داشته است که تلاش می کنیم در بین تمام این موانع موجود که ایجاد آن از دست شهرداری خارج است و ممکن است تأخیر در کار را به ذهن برخی بیاورد؛ تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت خدمات شهری، تسریع قانونی و کیفیت بخشی به پروژه هاست.
دکتر پرنیان شهردار صدرا با معرفی مهندس رفیعی به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه 2 اظهار داشت:باحضور معاونت حمل و نقل و سازمان اتوبوسرانی، همچنین نمایندگان بخشهای خدمات شهری، فضای سبز و عمران شهرداری و همچنین استقرار بخشی از معاونت شهرسازی که امکان حضور در این ناحیه را دارد، در روزهای آتی، و همچنین استقرار موقت خودرو و تیم عملیاتی آتش نشانی تا ساخت ساختمان جدید آن، انتظار می رود بتوانیم بخشی از انتظارات مردم در فاز 2 شهر صدرا را تأمین نموده و مقدمات راه اندازی منطقه یک شهرداری در فاز 2 را فراهم نماییم.

نظرات بینندگان