کد خبر: ۱۴۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

نخستین شهید مدافع سلامت لامرد در روز پزشک آسمانی شد

شهید علی کشتکار اولین شهید سلامت لامرد و فارس، در روز پزشک آسمانی شد، این شهید مدافع سلامت عمر با برکت خود را با حضور پررنگ، مخلصانه و موثر در صحنه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی، امورخیریه و نیکوکاری سپری کرد و تا آخرین نفس در جبهه نبرد بی امان باکروناویروس جنگید و از نفس نیفتاد.

علی کشتکار پزشک عمومی و قانونی شهرستان لامرد شب گذشته در حالی‌که ساعاتی دیگر از روز پزشک باقی نمانده بود، آسمانی شد.

خبر شهادت پزشک فداکار لامردی جامعه پزشکی را در غم و‌ اندوهی بزرگ فرو برد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شهادت علی کشتکار، شهید مدافع سلامت شاغل در شبکه بهداشت و درمان لامرد را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت مهرزاد لطفی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرم دلی که در حرم‌آباد امن و عیش

حق را به خوان لطف و کرم میهمان شود

خبر شهادت پزشک فداکار لامردی جناب آقای  «علی کشتکار» در روز گرامیداشت مقام پزشک واصل شد و جامعه پزشکی را در غم و‌ اندوهی بزرگ فرو برد. او که در زمان حیاتش با‌ خوشنامی زیست و همواره پناه مردم عزیز و‌ شریف لامرد بود و در ماه عزای امام خویش پس از تحمل رنج بیماری کووید ۱۹ جان به جان آفرین تسلیم‌کرد. او در سنگر‌ مبارزه با‌ ویروس منحوس کرونا مردم خویش را تنها‌ نگذاشت و جان خویش را در راه سلامت و‌ خدمت به جامعه فدا‌ کرد. اینجانب این‌مصیبت ‌را به خانواده محترم، مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر و همه اعضای جامعه پزشکی استان فارس تسلیت گفته و امیدوارم روح‌ این عزیز مهمان امام‌ شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) باشد.

 شهید کشتکار بسیار با مردم و ارباب‌رجوع با آرامی رفتار می‌کرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با بیان اینکه شهید کشتکار انسانی کاملا آرام و احترام‌گذار بود، اظهار داشت: امروز در سطح شهرستان لامرد مشاهده می‌شود که چه قدر مردم نسبت به دکتر کشتکار محبت دارند.

محمد احمدی افزود: شهید کشتکار بسیار با مردم و ارباب‌رجوع با آرامی رفتار می‌کرد و در مدت این ۲۱ سال مردم هیچ گلایه‌ یا شکایتی از این شهید راه سلامت نداشتند.

وی با اشاره به اینکه کشتکار پزشک خانواده چهار هزار نفر از مردم لامرد بود ، گفت: مراسم تشییع اولین شهید سلامت لامرد امروز عصر ساعت ۵ از بیمارستان این شهر به سمت زادگاه وی در شهر فال برگزار می‌شود.

شهید کشتکار از  یادگاران هشت سال دفاع مقدس و دارای ۲۲ سال خدمت به جامعه پزشکی کشور بود

به گزارش خبرنگار فارس از مُهر، نیز علی کشتکار متولد شهر فال گله‌دار ازتوابع شهرستان مُهر پزشک عمومی و پزشک خانواده در سن ۴۸ سالگی پس از ۱۴ روز مبارزه با بیماری کرونا  دعوت حق را لبیک وبه یاران شهیدش پیوست.

وی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و دارای ۲۲ سال خدمت به جامعه پزشکی کشور بود.

اولین شهید سلامت شهرستان لامرد به‌عنوان رئیس پزشک قانونی شهرستان لامرد، در کارنامه پزشکی خود دارای سوابقی ازجمله پزشک بیمارستان‌های عسلویه، مُهر و لامرد و معاونت شبکه بهداشت و درمان لامرد را دارا است.

شهید کشتکار عمر با برکت خود را با حضور پررنگ، مخلصانه و موثر در صحنه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی، امورخیریه و نیکوکاری سپری کرد و تا آخرین نفس در جبهه نبرد بی امان باکروناویروس جنگید و از نفس نیفتاد.

عروج این پزشک محبوب و خوشنام حادثه‌ای بسیارسخت و جانکاه برای مردمان قدرشناس مُهر و لامرد محسوب می‌شود.

یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی او در کنار سایر مدافعان سلامت همواره در یادها باقی خواهد ماند.

بنابراین گزارش، پیکر پاک این شهید عزیز عصر امروز از محل بیمارستان لامرد به شهر فال منتقل و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در زادگاهش شهر فال به خاک سپرده خواهدشد.

انتهای پیام/ س/ م


نظرات بینندگان