کد خبر: ۱۴۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

تامین مسکن کارگری در جوار شهرک صنعتی

طی تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن بنا شد در کنار شهرک‌های صنعتی، واحدهای مسکونی کارگری با هدف تامین مسکن ارزان قیمت برای کارگران و حل مشکل تردد آنها احداث شود.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بهمن عبداللهی (رئیس اتاق تعاون ایران) در نشستی که در اتاق تعاون روز گذشته برگزار شد، با تشریح جزییات ساخت مسکن کارگران در اطراف چهار شهرک صنعتی از پیش بینی حذف قیمت زمین برای کارگران خبر داد.

او اظهار کرد: علیرغم آنکه کارگران یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه به شمار می روند و نقش اساسی در تولید داخلی دارند ولی در بحث داشتن مسکن دچار مشکل هستند. 
بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که در شهرک‌های صنعتی بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر مشغول کارند و عملا متقاضی مسکن هستند، علاوه بر آن مشکل رفت و آمد به محل کار دارند و ناچارند در داخل شهرها ساکن شوند و مسافت طولانی را تا رسیدن به محل کار طی کنند؛ لذا طی تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح اقدام ملی مسکن بنا شد در کنار شهرک‌های صنعتی، واحدهای مسکونی کارگری با هدف تامین مسکن ارزان قیمت برای کارگران و حل مشکل تردد آنها احداث شود.
 در این راستا صنعتگران محترم، جهت جمع اوری اطلاعات اولیه کارگران لیست زیر را پر کرده و به شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز بین میدان اول و دوم تحویل دهید.

تامین مسکن کارگری در جوار شهرک صنعتی

تامین مسکن کارگری در جوار شهرک صنعتی

نظرات بینندگان