کد خبر: ۱۴۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در فارس؛

بیش از ۴۱ هزار مبتلا به کووید۱۹ در فارس شناسایی شدند

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ابتدای شیوع کوناویروس تاکنون، ۴۱ هزار و ۸۶ مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده اند.
به گزارش شیرازه، دکتر «علی اکبری» با اعلام این خبر در استودیو سلامت دانشگاه اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون،  ۲۴۵ هزار و ۴۵۹ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۴۱ هزار و ۸۶ مورد مثبت بوده است.

او با اعلام جان باختن سه هم استانی در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس، مجموع آمار جانباختگان در استان را از ابتدا تاکنون، ۷۶۴ نفر اعلام کرد.

دکتر اکبری در بخش دیگری از گزارش امروز خود، از بهبودی ۳۷ هزار و ۹۳۲ نفر خبر داد که تاکنون از مراکز درمانی استان ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون درمان دانشگاه با اعلام بستری ۸۱۲ بیمار مشکوک و دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان ادامه داد: از این تعداد وضعیت جسمی ۹۰ بیمار مبتلا وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

او با بیان اینکه استان فارس کماکان در مسیر افزایشی موارد مثبت ابتلا به کروناویروس قرار دارد، تاکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در آئین های عزاداری مومنان در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، الزامی است.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان