کد خبر: ۱۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بسته خبرهای حوادث شیرازه؛

توقیف 110 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در"فیروزآباد" / 2 كشته حاصل برخورد پرايد با كاميون/كشف24 تن برنج قاچاق در "بوانات"

مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
به گزارش شیرازه، مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


توقیف 110 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در"فیروزآباد"
فرمانده انتظامي "فیروزآباد" از توقيف 110 دستگاه وسايط نقليه متخلف طي یک ماه گذشته در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مهدی جوکار" گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در خصوص برخورد با وسايط نقليه متخلف در سطح حوزه استحفاظي با به كارگيري تمامي امكانات در قالب چندين اكيپ به مرحله اجراء در آمد.
سرهنگ "جوکار" افزود: در اجراي اين طرح‌ها طي یک ماه گذشته، 51 خودرو و 59 دستگاه موتورسيکلت متخلف توقيف و روانه پاركينگ شد.
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد؛ چرا که اين طرح ها نقش به سزايي در پيشگيري از وقوع جرم در بين شهروندان دارد.
سرهنگ "جوکار"، مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 را آسان ترين پل ارتباطي بين مردم و پليس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه اعمال مجرمانه را از اين طريق اطلاع دهند.

2 كشته حاصل برخورد پرايد با كاميون
رئيس پليس راه شمالي استان گفت: بر اثر برخورد سواري پرايد با يك كاميون در محور بوانات-صفاشهر، 2 نفر كشته شدند.
سرهنگ "عبدالهاشم دهقاني" گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر يك فقره تصادف فوتي در محور بوانات-صفاشهر، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مشاهده کردند يك سواري پرايد با 2 سرنشين با يك كاميون برخورد و بر اثر آن هر 2 نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت كرده‌اند.
سرهنگ "دهقاني" بيان كرد: كارشناسان پليس راه در صحنه حاضر و علت وقوع اين حادثه را انحراف به چپ راننده پرايد اعلام كردند.

كشف24 تن برنج قاچاق در "بوانات"
فرمانده انتظامي شهرستان "بوانات" از کشف يك محموله برنج قاچاق به ارزش 3 ميليارد و 600 ميليون ريال در بازرسي از يك كاميون خبر داد. 
سرهنگ "سيدابوالفضل مسعودي" گفت: ماموران انتظامي كلانتري مركزي شهرستان بوانات ‌هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يک دستگاه كاميون حامل بار مظنون و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند. 
سرهنگ "مسعودي" با بيان اينكه در بازرسي از اين کاميون، 24 هزار و 200 کيلوگرم برنج خارجي قاچاق كشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 3 ميليارد و 600 ميليون ريال برآورد كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان "بوانات" خاطر نشان کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقام قضائي شد.

كشف كود و سم احتكار شده 10 ميلياردي در" شيراز"
جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 29 هزار و 268 كيلو انواع كود و سم كشاورزي احتكار شده به ارزش 10 ميليارد ريال در "شيراز" خبر داد.
سردار "يوسف ملك‌زاده"  گفت: در راستاي مبارزه با احتكار و با هماهنگي مقام قضائي، يك انبار نگهداري كود و سم كشاورزي خارجي در يكي از خيابان‌هاي شهرستان شيراز توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان شناسايي شد.
سردار "ملك‌زاده" افزود: با اعزام ماموران و بازرسين اتاق اصناف به اين مكان و بازرسي صورت گرفته از آن انبار، 29 هزار و 268 كيلو انواع كود و سم كشاورزي احتكار شده خارجي و بدون مجوز كشف شد.
جانشين فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش كالاهاي مكشوفه، 10 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: انبار مورد نظر پلمب و پرونده به همراه يك نفر متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي ارجاع شد.

كشف 136 ميليون چك پول تقلبي در "کازرون"
فرمانده انتظامی "کازرون" از دستگیری 2 نفر و كشف 136 ميليون ريال چك پول تقلبي در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"   اظهار داشت: با دریافت اخبار واصله مبنی بر اینکه 2 نفر در بخش "خشت" اين شهرستان اقدام به نگهداری، خرید و فروش اسکناس تقلبي می‌کنند بررسی موضوع در دستور کار ماموران  قرار گرفت.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: مأموران سريعا به محل مورد نظر اعزام و با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي، موفق شدند در اين خصوص 2 نفر را دستگير كنند.
سرهنگ "زراعتيان" با اشاره به اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهمين، 272 برگ اسکناس جعلی 500 هزار ریالی به ارزش 136 میلیون ریال کشف شد، افزود: هر 2 متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک مرتبط با جعل اسکناس و مدارک را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

کشف نوشيدني قاچاق در"خنج"
فرمانده انتظامي "خنج" از کشف يك هزار و 634 قوطي نوشيدني انرژي‌زا خارجي قاچاق به ارزش 700 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "كرامت كريمي"  بيان کرد: ماموران انتظامي اين شهرستان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا، حين کنترل محو‌رهاي مواصلاتي به يك سواري سمند حامل بار مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو، موفق به کشف يك هزار و 634 قوطي نوشيدني انرژي‌زا خارجي قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکي بود شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان "خنج" با اشاره به اينکه برابر نظر كارشناسان ارزش اموال مكشوفه، 700 ميليون ريال برآورد شده است، تصريح كرد: در اين راستا يك نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضائي شد.

کشف زمین خواری12میلیاردی در شهرستان "مهر"
فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" از کشف زمین‌خواری به ارزش 12 میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ "عظیم اله کرمی" گفت: در پی اجرای حکم دستگاه قضائی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی در بخش‌های "وراوی و اسیر" از توابع شهرستان مهر، موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:در همين راستا، مأموران به همراه نمايندگان اداره مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و درتحقیقات مشخص شد 11 هزار و 293 متر مربع از اراضي ملي به صورت غیر قانونی مورد تصرف قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان مهر با بيان اينكه ماموران موفق شدند زمين‌هاي مذكور را رفع تصرف كنند، گفت: كارشناسان ارزش آن را 12 میلیارد ریال برآورد كرده‌اند.
سرهنگ "كرمي" عنوان داشت: بعد از تحقیقات میدانی پلیس، هویت 6 نفر در این خصوص احراز و با هماهنگی مقام قضائی و اقدام به موقع کاراگاهان پلیس آگاهی، همه آنان دستگير و تحويل دادسرا شدند. 

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان