کد خبر: ۱۴۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل کمیته امداد استان فارس مطرح کرد:

فعالیت ۱۱۲ آشپزخانه در طرح «اطعام حسینی» نیازمندان استان فارس

بذرافشان گفت: با آغاز به کار ۱۱۲ آشپزخانه در این طرح، دست کم ۲ میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش شیرازه، «محمد بذرافشان» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در مراسم آغاز به کار آشپزخانه‌ طرح «اطعام حسینی» در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: با آغاز به کار 112 آشپزخانه در این طرح، دست کم 2 میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان استان فارس توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه محرم و صفر در 2 طرح «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در پیش گرفته شده است و بیش از یکصد آشپزخانه فعالیت خود را برای طبخ غذا آغاز کرده اند.

وی با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان در مرحله اول کمک مومنانه در استان بیان کرد: این تعداد غذا ر اه مبارک رمضان در استان تهیه و توزیع شد و اکنون بار دیگر برای توزیع غذا در مرحله دوم از خیران استان دعوت به عمل می آوریم.

 بذرافشان با اشاره به آمادگی اداره های کمیته امداد استان برای دریافت کمک خیران برای مشارکت در این طرح گفت: علاوه بر 57، اداره کمیته امداد در سراسر فارس،  270 مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی خیران هستند.

وی ادامه داد: شماره کارت 6037991899709376 برای دریافت کمک‌های نقدی غیرحضوری در نظر گرفته شده است و در طبخ غذا در آشپزخانه های مورد نظر تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می شود و امامزاده‌ها، مساجد، پایگاه‌های بسیج و سپاه نیز برای در اختیار گذاشتن اماکن خود برای افزایش شمار آشپزخانه ها اعلام آمادگی کرده اند.

بذرافشان تاکید کرد: غذاهای تهیه شده در طرح «اطعام حسینی» میان 600 هزار خانوار نیازمند استان توزیع خواهد شد و تا کنون 156 پرس غذای گرم در این طرح، تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس اعلا کرد: برای اجرای طرح «احسان حسینی» نیز 119 پایگاه ایجاد و بیش از 22 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، کمیته ا
نظرات بینندگان