کد خبر: ۱۴۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس:

امیدواریم بیش از یک میلیون بسته معیشتی در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه تهیه و توزیع کنیم

آيين توزیع ١٣٠ هزار بسته معیشتی ویژه دانش آموزان نیازمند،۴ هزار بسته لوازم التحریر ، ۱۲۰ مورد جهیزیه، بیش از 4 هزار بسته پوشاک صبح امروز در سپاه ناحیه مقاومت ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.
 به گزارش شیرازه، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بعد از فرمان دوم رهبری در خصوص نهضت کمک رسانی و مواسات، در فارس اقدامات خوبی شکل گرفته و در حال رشد است.

وی افزود: اقدامات مختلفی طبق برنامه ریزی صورت گرفته در حال پیشرفت است و مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه در سه مرحله از روز عید سعید قربان تا دهه آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.

بوعلی اضافه کرد: سپاه فجر استان فارس همانند مرحله قبل با اتکا و همیاری خیرین تاکنون در نوبت دوم نهضت کمک مومنانه ۱۳۰ هزار بسته تهیه و توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی، ۱۱ هزار بسته لوازم نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است. همچنین ۴ هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک به همراه ۷۸۰ هزار پرس غذا تهیه و توزیع گردیده است.

 فرمانده سپاه فجر فارس افزود: امروز توسط یک از نواحی شهر شیراز، بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی تهیه شده و طی دو روز آینده توزیع می شود.

بو علی با اعلام اینکه در مجموع عملکرد استان فارس و  نهاد ها در مواسات و همدلی بیش از ۴۷۰ هزار بسته معیشتی از عید قربان تا روز هفتم دهه محرم تهیه شده و توزیع گردیده است، افزود:  امیدوار هستیم همانند مرحله قبلی که بیشتر از یک میلیون بسته معیشتی توزیع شده است، در این مرحله از این تعداد عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در نوبت اول مرحله دوم نهضت کمک های مومنانه، یک هزار سری جهیزیه توزیع شد و در نوبت دوم نیز سری جهیزیه در دست اقدام است که در روز های آینده توزیع خواهد شد. 
پیش بینی می شود تا آخر سال این رقم افزایش چشم گیری داشته باشد.

بوعلی در پایان اظهار داشت: ارزش هر جهیزیه متفاوت بوده و از ۸ملیون تا ۱۶ میلیون تومان می باشدو تمام اقلامی که در این جهیزیه به کار گیری می شود کاملا تولید داخل بوده است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان